Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei tulle på 9 mnd, og sliter litt med å finne en "ok" leggetid. Jeg har tenkt at rundt kl 7 er passende, men innen den tid er hun lett overtrøtt! Hun kan ikke sove på dagen etter kl 4, da sovner hun ikke før 10-11 på kvelden! Når har dere leggetid?

Anonymous poster hash: 94acb...9da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ca kl.19 frem til vi stilte klokka i fjor høst, gutten var da 5mnd. Siden har det vært 18-18.30 (fra 5mnd og oppover til nå, 14mnd).

Fungerer veldig fint å legge tidlig her, slitsomt for alle å holde barnet oppe om han er trøtt tidligere.

Gjest Keikolina
Skrevet

Hadde ingen spesiell leggetid på barna da de var babyer.

Gjest Magdalene
Skrevet

Minsten her legges når han er trøtt, oftest mellom 18:15-19.

Er det mye som skjer så holder han ut litt lenger ;)

AnonymBruker
Skrevet

10 mnd her. Legges mellom 18.15 og 19 hre også, men oftest 18.30. Sover da til 6-7 om morgenen. Ofte er det slk at om jeg legger før 18.30 så soves det lengst. Legger jeg etter kl 19, er det oppvåkning kl 5. Merker i alle fall at om jeg legger 18.05 så blir det ikke våknet tilsvarende tidligere.

Skulle gjerne forskjøvet dette en time, men legger jeg senere blir det bare enda tidligere oppvåkning så jeg orker ikke snu tia. Om noen måneder er det barnehage likevel, så da passer oppvåkningstiden ganske greit. (og så kommer klokkesnuinga, men det velger jeg å ikke tenke på)

Anonymous poster hash: 4156c...98e
Skrevet

Jenta vår var i seng mellom 17 og 19 fra hun var noen uker gammel, det samme er lillebror nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...