Gå til innhold

Kloakkalarmen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Visste ikke hvor jeg skulle plassere denne...

Jeg er aleine hjemme og forblir det til søndag, og nå gikk kloakkalarmen. Den pleide å gjøre det nokså hyppig en periode for lenge siden, men i det siste har den vært knyst. Hvordan stopper jeg den?! Blir gal av lyden!

Anonymous poster hash: 794c4...82b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det? Anonymous poster hash: bc3b3...a7a

AnonymBruker
Skrevet

Visste ikke hvor jeg skulle plassere denne...

Jeg er aleine hjemme og forblir det til søndag, og nå gikk kloakkalarmen. Den pleide å gjøre det nokså hyppig en periode for lenge siden, men i det siste har den vært knyst. Hvordan stopper jeg den?! Blir gal av lyden!

Anonymous poster hash: 794c4...82b

Kloakkalarm? Altså en alarm på et privat renseanlegg/kloakkpumpe? Tror ikke jeg bare ville skrudd av lyden, om jeg var deg. I verste fall er det jo stopp og du har badet fullt av møkk. :fnise: Piper den bare, eller er det noe indikator på hva som svikter?

Anonymous poster hash: f6ea4...095

AnonymBruker
Skrevet

Regner med det har sluttet å pipe nå? Her har den bare pepet i forbindelse med strømbrudd, og da er det bare å trykke på en av de to knappene på toppen (på vår, i hvertfall). Hadde den pepet utenom strømbrudd hadde jeg nok ikke turt å bare skru den av, jeg ville nok sørget for at det ble sjekket ut om noe var galt.

Anonymous poster hash: ee2e5...f74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...