AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Hva bør en god profiltekst inneholde? Synes det er så vanskelig, så per nå har jegingen tekst, men jeg har jo skjønt etter å ha lest her inne at det betyr at jeg er en dårlig person som bare er ute ett oppmerksomhet.... Så hva bør en god profiltekst inneholde? Jeg er veldig privat av meg og får ltt hetta av å skrive om meg selv, mine følelser, ønsker, personlighet osv inne på et forum hvor jeg ikke har noe kontrollo er hvem som får se det.. :s Jeg er jente på 28, hvis det er av betydning.Anonymous poster hash: 83c30...8bc
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 "Bilder til penissamlingen min på facebook (se album) mottas med stor takk. Små som store, gule som blå - alle peniser er velkomne! NB: God bildekvalitet foretrekkes." Det er min! Anonymous poster hash: c6c13...267 1
Gjest Kv84 Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Vær helt ærlig og skriv om det som er deg og ditt liv. Og så kan du jo alltids se på andres profil for inspirasjon! 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 "Bilder til penissamlingen min på facebook (se album) mottas med stor takk. Små som store, gule som blå - alle peniser er velkomne! NB: God bildekvalitet foretrekkes." Det er min! Anonymous poster hash: c6c13...267 Hehe, Hvordan funker dette for deg? Anonymous poster hash: 83c30...8bc
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Vær helt ærlig og skriv om det som er deg og ditt liv. Og så kan du jo alltids se på andres profil for inspirasjon! Det er der jeg ikke får helt til, og ønsker ikke utlevere meg så mye. Har vært uten profiltekst i flere år, fordi jeg synes det er så vrient . Får ikke lov å se på andre jenter sine profiler, bare gutta.Anonymous poster hash: 83c30...8bc
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Hehe, Hvordan funker dette for deg?Anonymous poster hash: 83c30...8bc Folk slutta å sende inn penisbilder, iallfall. Et par idioter fortsetter å sende teite meldinger. En liten håndfull folk med lik humor som meg sender en kul melding. Så alt i alt funker det flott! :D Anonymous poster hash: c6c13...267
Mr.Omg Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Så lenge du ikke skriver "hmm.. hva skal man skrive her mon tro? Jeg liker å trene, være med venner og shoppe. Spør hvis du lurer på noe " så burde det meste av tekst gå bra. Hvis du tilbringer mye tid med å gå tur med hunden din, så skriv det. Hvis du er helt hekta på et tv-program, så skriv det. Eller så kan du jo få en venn eller to til å skrive om deg, og så gjøre om tekste(n) til jeg-form. Og som profilbilde så er det best med et bilde som viser hvordan du er vanligvis, ikke hvordan du så ut i en gallamiddag for 2 år siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå