Gjest Raindrops Skrevet 6. juli 2013 #41 Skrevet 6. juli 2013 Haha, så sykt ekkelt. Jeg vet ikke altså, det burde jo ikke være nødvendig å lære en voksen mann hvordan han vasker penisen sin.
Gjest fittesnerk Skrevet 6. juli 2013 #42 Skrevet 6. juli 2013 Be ham vaske kølla ellers blir det ikke noe HankyPanky?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #43 Skrevet 6. juli 2013 Si du et på slank å ønsker helst å unngå feite meieriprodukter... Anonymous poster hash: d5396...05c
pinar Skrevet 7. juli 2013 #44 Skrevet 7. juli 2013 Æsj. Det der er noe av det ekleste jeg vet om. Yuk! Og så til grader frastøtende.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #45 Skrevet 7. juli 2013 Det skyldes ene og alene dårlig hygiene. Ikke nødvendigvis. Jeg hadde litt problem med dette når jeg var yngre og min hygiene var perfekt. Kanskje vasket jeg meg litt for mye. Det dukket opp nå og da til min store fortvilelse. Canesten ble min løsning. Bruker det den dag i dag når jeg opplever at "miljøet" er litt surt. Anonymous poster hash: 32c60...52b
Gjest skravle Skrevet 7. juli 2013 #46 Skrevet 7. juli 2013 Daten til TS er nok en storrunker. Runker du mye, fører det til mye løse hudrester under forhuden. Ganske så innlysende i grunn. Når du griper hardt om kølla og runker den opp og ned. Friksjon. Løs hud..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå