AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #21 Skrevet 5. juli 2013 Det neste blir at han ikke pusser tennaAnonymous poster hash: ab983...c9c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #22 Skrevet 5. juli 2013 Det neste blir at han ikke pusser tennaAnonymous poster hash: ab983...c9c Og får "tannost"... Anonymous poster hash: af15d...6eb 2
pressplay Skrevet 5. juli 2013 #23 Skrevet 5. juli 2013 Kukost er en av grunnene til at jeg er meget glad for at jeg ikke har sex med menn. Om du synes det er flaut å si noe, foreslå sex i dusjen Nå kan damer også ha "kukost". Smegma som det heter er tørkede rester av det naturlige glidemiddelet som kjønnsorganene skiller ut og forekommer like hyppig hos menn og damer.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #24 Skrevet 5. juli 2013 ÆSJ!!!!!!!! Som en gutt sitt perspektiv når man skal bli intim med en jente, så tar man seg en grundig vask først. Får seg til å tenke over hvor mye han verdsetter deg nok til å vaske seg selv... Jente, men enig med deg. Hvor lat er man når man ikke gidder å dusje? Og det her er i dating fasen hvor man skal imponere jenta. Hvordan ille kan hans mangle hygiene bli når de har vært sammen et par år. Anonymous poster hash: fffc5...01a 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #25 Skrevet 6. juli 2013 Uff, føler med meg. Minner meg om en kjæreste jeg hadde. Forsiktig og konfliktsky som jeg err sa jeg nesten aldri ifra, for da ble han sur. Sa ifra i de mest ekstreme tilfellene, feks en gang han hadde brukt samme underbukse i nesten 1 uke(!!)... Første gang jeg skulle spise middag hos han hadde jeg spjåka meg skikkelig opp. Banker på hos han og han åpner opp i joggebukse, og svettelukten var helt uuthoødelig. Gjør deg selv en tjeneste og si klart ifra, ellers blir det bare verreAnonymous poster hash: 9e185...8d5 1
Gjest BettyBoop Skrevet 6. juli 2013 #26 Skrevet 6. juli 2013 (endret) Uff, føler med meg. Minner meg om en kjæreste jeg hadde. Forsiktig og konfliktsky som jeg err sa jeg nesten aldri ifra, for da ble han sur. Sa ifra i de mest ekstreme tilfellene, feks en gang han hadde brukt samme underbukse i nesten 1 uke(!!)... Første gang jeg skulle spise middag hos han hadde jeg spjåka meg skikkelig opp. Banker på hos han og han åpner opp i joggebukse, og svettelukten var helt uuthoødelig. Gjør deg selv en tjeneste og si klart ifra, ellers blir det bare verreAnonymous poster hash: 9e185...8d5 Jeg hadde ikke gidda å si fra en gang. jeg hadde dumpa. Forstår ikke hva folk ser i uhygieniske griser. Om en mann ikke skjønner helt av seg selv at han må vaske seg så kommer han aldri til å bli bedre heller. Da ender man opp som mora hans som må passe på at han tar vare på seg selv. Slike menn skulle bodd i omsorgsbolig, for det er tydelig at de ikke klarer å ta vare på seg selv og egen hygiene. Endret 6. juli 2013 av BettyBoop 3
Gjest Snyltefluen Skrevet 6. juli 2013 #27 Skrevet 6. juli 2013 Både for hans egen og fremtidige jenters skyld bør du, på en litt forsiktig måte, ta dette opp med ham. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 6. juli 2013 #28 Skrevet 6. juli 2013 Både for hans egen og fremtidige jenters skyld bør du, på en litt forsiktig måte, ta dette opp med ham. Forsiktig??? Vask deg din gris må hun si. Voksne mennesker klarer det. Det er ikke vanskelig. TS drit i å være forsiktig.
Gjest sweetsugar Skrevet 6. juli 2013 #29 Skrevet 6. juli 2013 æsj, æsj, æsj. Noe så nasty!!! Skjønner ikke åssen mennesker ikke greier å holde seg rene der før sex? Jeg kjenner jeg blir flau på andre sine vegne som ikke vasker seg før sex når man har så mye drit liggende der.. Jeg er allitd nøye på å være nyvasket før jeg har sex hvertfall. Unngår ekkle lukter å kleine situasjoner. Enten får du slutte å være med han, eller så ber du han se til helvete å vaske seg. Jeg personlig blir ordentlig avtent av så dårlig hygiene, og hadde nokk gitt faen i fyren etter første møte. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 6. juli 2013 #30 Skrevet 6. juli 2013 æsj, æsj, æsj. Noe så nasty!!! Skjønner ikke åssen mennesker ikke greier å holde seg rene der før sex? Jeg kjenner jeg blir flau på andre sine vegne som ikke vasker seg før sex når man har så mye drit liggende der.. Jeg er allitd nøye på å være nyvasket før jeg har sex hvertfall. Unngår ekkle lukter å kleine situasjoner. Enten får du slutte å være med han, eller så ber du han se til helvete å vaske seg. Jeg personlig blir ordentlig avtent av så dårlig hygiene, og hadde nokk gitt faen i fyren etter første møte. Ikke skjønner jeg at det kan være behagelig å gå rundt å være skitten og stinke. Det å dusje og føle seg gullende ren er jo den deiligste følelsen i verden.
Gjest Snyltefluen Skrevet 6. juli 2013 #31 Skrevet 6. juli 2013 Forsiktig??? Vask deg din gris må hun si. Voksne mennesker klarer det. Det er ikke vanskelig. TS drit i å være forsiktig. Jeg ville gjort det litt mer forsiktig enn det der, ja.
Gjest BettyBoop Skrevet 6. juli 2013 #32 Skrevet 6. juli 2013 Jeg ville gjort det litt mer forsiktig enn det der, ja. Hvorfor det? Når han er så dum og ikke skjønner essensielle ting så nytter det ikke å hinte og å være forsiktig
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #33 Skrevet 6. juli 2013 http://www.epubbud.com/read.php?g=XWL9CAZ3&tocp=11 Jeg MÅTTE jo bare ta et bildesøk av smegma.......................................... Anonymous poster hash: 60851...e60
plix Skrevet 6. juli 2013 #34 Skrevet 6. juli 2013 Hadde ikke noe saklig å skrive her. Derfor: Eeeeeew!
Gjest Snyltefluen Skrevet 6. juli 2013 #35 Skrevet 6. juli 2013 Hvorfor det? Når han er så dum og ikke skjønner essensielle ting så nytter det ikke å hinte og å være forsiktig Ville jo kalt ham gris da! Vask den jævla pikken din, ville jeg ha sagt.
Gjest BettyBoop Skrevet 6. juli 2013 #36 Skrevet 6. juli 2013 http://www.epubbud.com/read.php?g=XWL9CAZ3&tocp=11 Jeg MÅTTE jo bare ta et bildesøk av smegma.......................................... Anonymous poster hash: 60851...e60 Usj jeg vil ikke se
Gjest sweetsugar Skrevet 6. juli 2013 #37 Skrevet 6. juli 2013 Ikke skjønner jeg at det kan være behagelig å gå rundt å være skitten og stinke. Det å dusje og føle seg gullende ren er jo den deiligste følelsen i verden. Helt enig! Men jeg skjønner ikke at folk ikke tenker over det jeg da..
Gjest sweetsugar Skrevet 6. juli 2013 #38 Skrevet 6. juli 2013 Usj jeg vil ikke se Fader å, nå fikk du meg til å se. Æsj.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2013 #39 Skrevet 6. juli 2013 Hmmm..dere hørte riktig ja. Har datet en fyr en stund nå. Etter første gang vi hadde sex ble jeg skeptisk. Siden han hadde endel hudrester under forhuden. Det lukter jo og er ikke særlig innbydende. Turte ikke nevne det til han. Jeg trodde egentlig det var et engangstilfelle. Men etter andre gangen vi gikk til sengs og han fortsatt hadde den "kukosten" begynner det å lyse en rød lampe her. Jeg føler det er veldig flaut å si fra om slikt. En kar i slutten av 20 årene bør da ha lært seg å vaske k*ken? Hva er forøvrig grunnen til at noen gutter får mer "kukost" enn andre. For det her e rjo snakk om løse hud på penishodet. Anonymous poster hash: 7b0c1...5bd Ikke sug ham!!!
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #40 Skrevet 6. juli 2013 Kukost kommer (for min del) enten av at man runker eller at man ikke har vaska seg ordentlig på en stund. Hvis jeg runker om kvelden har jeg kukost morgenen etter. Men gud hjelpes, dette har jeg vært klar over siden jeg var 14, men vasker seg da. SPESIELT før en date.. Jeg hadde sagt i fra Anonymous poster hash: c231e...026
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå