AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Hmmm..dere hørte riktig ja. Har datet en fyr en stund nå. Etter første gang vi hadde sex ble jeg skeptisk. Siden han hadde endel hudrester under forhuden. Det lukter jo og er ikke særlig innbydende. Turte ikke nevne det til han. Jeg trodde egentlig det var et engangstilfelle. Men etter andre gangen vi gikk til sengs og han fortsatt hadde den "kukosten" begynner det å lyse en rød lampe her. Jeg føler det er veldig flaut å si fra om slikt. En kar i slutten av 20 årene bør da ha lært seg å vaske k*ken? Hva er forøvrig grunnen til at noen gutter får mer "kukost" enn andre. For det her e rjo snakk om løse hud på penishodet. Anonymous poster hash: 7b0c1...5bd
Gjest nicola Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Løshud på penishodet? Trodde kukost var spermrester og annet dritt jeg? Vil tro han har soppinfeksjon hvis han har mye kukost... 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Tråd nr 2 idag jeg blir kvalm av. Anonymous poster hash: f70e6...c73 18
jita Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 huff minner meg om en fyr jeg datet. Viste seg jo at han ikke dusjet eller vasket seg mellom en dag vi hadde hatt sex til neste. Han luktet virkelig surt og det var sæd rester der fortsatt. Men det viste seg jo at han ikke dusjet så mye.
twang Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 ÆSJ!!!!!!!! Som en gutt sitt perspektiv når man skal bli intim med en jente, så tar man seg en grundig vask først. Får seg til å tenke over hvor mye han verdsetter deg nok til å vaske seg selv... 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Yuck! Tror jeg hadde sagt noe sånt som; "Du er ikke så glad i å vaske deg, du?" Men så eier jeg ikke filter heller, så det spørs hva dere normale mennesker synes er passende. Anonymous poster hash: f49b7...2ad 2
fruBeist Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 Kukost er en av grunnene til at jeg er meget glad for at jeg ikke har sex med menn. Om du synes det er flaut å si noe, foreslå sex i dusjen 2
Ferny Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Aldri sett/opplevd kukost. Hva f...en??! Høres EKKELT ut. Skjønner at du blir skeptisk. Jeg hadde gjort som hun over og sett om sex i dusjen hadde funket. Da kan du såpe inn greien hans. Så finner du jo fort ut om det er noe annet enn dårlig hygiene som er grunnen.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 Løshud på penishodet? Trodde kukost var spermrester og annet dritt jeg? Vil tro han har soppinfeksjon hvis han har mye kukost... + hudcellerester Anonymous poster hash: 0a9d5...207
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #11 Skrevet 4. juli 2013 Kukost er en av grunnene til at jeg er meget glad for at jeg ikke har sex med menn. Om du synes det er flaut å si noe, foreslå sex i dusjen Kvinner har mye verre ting de gjemmer på. Sopp, utflod, urin, mens, og mye annet som stinker og gjør at det oppleves helt grusomt. Når jeg tenker etter er jeg også glad du ikke har sex med menn. Anonymous poster hash: af15d...6eb 4
Amberleaf Skrevet 4. juli 2013 #12 Skrevet 4. juli 2013 Æsj! Enten burde du skygge banen, eller si det til han. Er jo ikke så lett å "pakke det inn" så kanskje like greit å si det rett ut. Har store problemer med uhygieniske folk, kunne aldri vært intim med en GRIS!!
fruBeist Skrevet 4. juli 2013 #13 Skrevet 4. juli 2013 Kvinner har mye verre ting de gjemmer på. Sopp, utflod, urin, mens, og mye annet som stinker og gjør at det oppleves helt grusomt. Når jeg tenker etter er jeg også glad du ikke har sex med menn. Anonymous poster hash: af15d...6eb Mannfolk er ikke imun mot sopp og urin de heller 5
Gjest Vena Cava Skrevet 4. juli 2013 #14 Skrevet 4. juli 2013 Kukost er en av grunnene til at jeg er meget glad for at jeg ikke har sex med menn. Om du synes det er flaut å si noe, foreslå sex i dusjen Ja skal hun være nødt til å dra grisen i dusjen hver gang de skal ha sex da? Da fatter han jo aldri problemet, om de skal være sammen. Er det bare en midlertidig flørt er det jo noe annet. Men ekkelt er det uansett! Har vært borti set selv, eksen var ikke alltid like ivrig på å vaske seg heller alltid. Kunne noen ganger kjenne kuklukt igjennom buksa hans om jeg lå på fanget hans....*spy*
Gjest BettyBoop Skrevet 4. juli 2013 #15 Skrevet 4. juli 2013 Hmmm..dere hørte riktig ja. Har datet en fyr en stund nå. Etter første gang vi hadde sex ble jeg skeptisk. Siden han hadde endel hudrester under forhuden. Det lukter jo og er ikke særlig innbydende. Turte ikke nevne det til han. Jeg trodde egentlig det var et engangstilfelle. Men etter andre gangen vi gikk til sengs og han fortsatt hadde den "kukosten" begynner det å lyse en rød lampe her. Jeg føler det er veldig flaut å si fra om slikt. En kar i slutten av 20 årene bør da ha lært seg å vaske k*ken? Hva er forøvrig grunnen til at noen gutter får mer "kukost" enn andre. For det her e rjo snakk om løse hud på penishodet. Anonymous poster hash: 7b0c1...5bd Æsj. Hvordan orket du å ha sex med han???!!! 1
Gjest BettyBoop Skrevet 4. juli 2013 #16 Skrevet 4. juli 2013 Kukost er en av grunnene til at jeg er meget glad for at jeg ikke har sex med menn. Om du synes det er flaut å si noe, foreslå sex i dusjen normale menn pleier å vaske seg der skikkelig
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #17 Skrevet 4. juli 2013 Et strengt "seriøst, vask deg" burde holde. Ærlig talt :s Anonymous poster hash: ab983...c9c 2
Gjest BettyBoop Skrevet 4. juli 2013 #18 Skrevet 4. juli 2013 Et strengt "seriøst, vask deg" burde holde. Ærlig talt :sAnonymous poster hash: ab983...c9c Ja. Jeg hadde ærlig talt blitt irritert. Voksne mennesker med vett i skallen må jo skjønne at man må vaske seg. Er han så kørka at han ikke skjønner det er han jo tilbakestående. 1
Antlers Skrevet 5. juli 2013 #19 Skrevet 5. juli 2013 Kukost er en av grunnene til at jeg er meget glad for at jeg ikke har sex med menn. Om du synes det er flaut å si noe, foreslå sex i dusjen Er det egentlig så mye bedre med ... fitteost? Synes ost passer bedre på brødskiva enn på kjønnsorganet, uavhengig av kjønn, jeg http://en.wikipedia.org/wiki/Smegma#Females Noen produserer smegma raskere enn andre (uten at det er snakk om dårlig hygiene), og i slike tilfeller synes jeg det er helt ok å spørre om vedkommende kan ta seg en dusj før man hopper til køys. Er årsaken dårlig hygiene, synes jeg godt man kan si fra om det også. Sånn generelt sett så er det nok best å bare snakke om det, så man kan finne ut hva det kommer av, og hvordan man skal få bukt med det. Ingen vits i å gå og irritere seg over det slik at det til slutt blir en stor greie. 1
Charmander Skrevet 5. juli 2013 #20 Skrevet 5. juli 2013 Det skyldes ene og alene dårlig hygiene. Mannen er nok ikke kjærestemateriale, bare å starte jakten på neste. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå