Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter nå her med et forferdelig vanskelig valg. Jeg har kommet inn på et studie i utlandet som kjæresten min ikke kom inn på. Jeg har lyst til å ta dette studiet, og har på en måte planlagt det i månedsvis, men å dra fra kjæresten min føles så forferdeligforferdelig tungt. Siden jeg fikk vite det har jeg grått så forferdelig mye. Det er bare 7 mnd, og vi vil kunne se hverandre ca en gang i måneden. Jeg kan si nei, og bli hjemme, og det frister så forferdelig, selvom jeg ikke vil gå glipp av muligheten til utenlandsoppholdet. Hva skal jeg gjøre? Jeg føler meg så forferdelig lost.

Anonymous poster hash: e322d...d86

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dra!

Det blir tungt, men utrolig gøy.

Teller i disse dager ned til jeg ser kjærsten min igjen. Han er på utveksling i Asia.

Anonymous poster hash: c3abd...204
Skrevet

Reis! Ikke la en kjæreste stå i veien for drømmene dine. Er han den rette, klarer dere 7mnd uten hverandre.

AnonymBruker
Skrevet

Om det er utveksling så er det en forholdsvis kort periode, om dere har et godt forhold ellers så er ikke en så avgrenset periode noe problem. Hadde kanskje vært noe annet hvis du skulle ta et helt studie der, kanskje med påfølgende jobb o.l, men et studieår er ingenting i det store og hele.

Gjør det, det er utrolig spennende å ta utveksling! :)

Anonymous poster hash: 44e0d...bf4
Gjest Gjest
Skrevet

Du burde absolutt dra, hvis det er det du har lyst til. Eller så kan dette være noe du kommer til å angre på i ettertid. Sju måneder og mulighet til å kunne se hverandre en gang i måneden burde gå fint, hvis dere har et godt forhold. Jeg kom nettopp hjem etter ett år på utveksling, med kjæreste hjemme i Norge. Og selvom det var tungt innimellom, så var det verdt det. Vi har opplevd nye ting sammen, vært selvstendige og blitt kjent på en annen måte. Syntes man som par blir sterkere på et vis når man også klarer å være fra hverandre.

I det store å det hele er sju måneder ingenting, når dere har hele livet forann dere :)

Gjest Anonym
Skrevet

7 mnd går fort! Min kjære kommer hjem om 12 dager og har da vært borte i 1 år, med besøk hjemme ca annenhver måned. Jeg gråt masse før han dro, og tenkte at dette aldri i verden kom til å gå. Men det har gått som smurt, og forholdet har i grunn blitt enda bedre. Dere blir kjent med hverandre på en ny måte, og er klar for nye utfordringer når du kommer hjem igjen! :-)

Gjest Evelynita
Skrevet

Jeg skulle være borte ett år. Jeg hadde søkt og kommet inn et år i forveien og imellomtiden fikk jeg meg kjæreste. Jeg dro- og avbrøt studiene etter 2 mnd.

Jeg kan love deg en ting- du kommer til å angre hvis du ikke drar!

Og jeg ble fortalt dette uten at det hjalp meg nevneverdig, men det er sant- hvis han elsker deg og forholdet er ment til å vare, ja det gjør det nettopp det :)

AnonymBruker
Skrevet

Dra!

Jeg endret studieplaner pga min første kjæreste når jeg var ferdig med videregående. Det eneste jeg sitter igjen med 20 år senere er et halvferdig studie jeg aldri skulle begynt på, 200 000 unødig studiegjeld og anger for at jeg ikke satset på det jeg ville.

7 måneder går fort, og dere vil se hverandre en gang i måneden. Det er faktisk ganske bra det til avstandsforhold å være :)

Anonymous poster hash: 7eb3b...d90
Skrevet

Reis! Det går kjempefint!:) har selv vert på utveksling, og dte var ingen problem. Vi så ikke hverandre mer enn 2 ganger på 10 mnd. Det var tøfft, men verdt det. Vi snakket mye på skype, og når jeg kom hjem var det som om vi var nyforelsket igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...