AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Det nærmer seg sakte, men sikkert, slutten nå. Men de siste dagene har jeg blitt dårlig.. Er uggen og småkvalm hele tiden. Litt dårlig i magen og supertrøtt :-( Helt kaputt liksom! Har masse kynnere og. Andre som har det på samme måte? Føler meg helt utslitt og vil bare føde for å bli ferdig... Uansett hvor mye jeh slapper av får jeg ingen energi.. Burde jo prøvd å få lutt overskudd til fødselen...Anonymous poster hash: 6495c...5c0
siebaeo Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Sånne dager har jeg og nå.. Spes om jeg er sliten. Da hagler det på med vonde (sure på en måte) kynnere som henger i ryggen og underlivet og er skikkelig kvalm. Det er ikke så uvanlig å bli kvalm på slutten sa jm til meg.. Snart er du i mål! Prøv å hvile deg så mye du kan, og få i deg nok mat og drikke. Hvis du er veldig dårlig kan du kanskje ta en snakk med jm?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 Noen fler?Anonymous poster hash: 6495c...5c0
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 Jeg fikk en slik periode på slutten også.. Veldig slitsomt :/ Kan være hormoner som kommer tilbake. I mitt tilfelle var det også jernmangel. Jernnivået hadde falt mye i løpet av svangerskapet, og jordmor hadde ikke testet det ....Anonymous poster hash: 083d7...3e6
Bolla! Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Jeg hadde det også slik en periode rundt den tiden, men det gikk over og formen var fin de siste 2-3 ukene før fødselen. Du får prøve å tenke på at du snart er i mål og at det bare er for en liten periode. Selv om det kan være vanskelig når man står midt i det
siebaeo Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Noen fler?Anonymous poster hash: 6495c...5c0 Hvordan går det med deg nå? Har du noen hyggelige aktiviteter i løpet av dagen? Jeg kjenner veldig på denne slitenheten selv. spes i dag etter en alt for hard siste dag på jobben i går, hormonell krangel rett før leggetid og økt vanninnhold i kroppen i dag.. Startet dagen med å grine for å si det sånn.. Så nå samler jeg krefter før jeg skal ta en dusj og så komme meg ut og gjøre noe hyggelig med mann og sønn Rooolig og hyggelig! Kafé eller en is i sola bare, en spasertur om det føles ok Jeg tror det kan være lurt å komme seg opp og ut litt, om enn bare for en liten time. Gjøre noe som gir litt glede og fokuset bort fra venting og slitenheten. Det gir litt økt energi her i alle fall Håper du har det bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå