AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Hvor gammelt var barnet ditt første gang det fikk tyggis? Anonymous poster hash: 8175b...c5c
Leanne Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Vi har hatt 4 års regel for tyggis her hjemme... Blir fort mye kliss når småbarn får tyggis...
Gjest mamma Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Vår 2 og 3-åring får tyggis. Den eldste begynte for noen mnd siden å spør om å få tyggis og det fikk hun. Vi kunne ikke bare gi til henne, så da fikk lillebror også. De vet begge at dersom tyggisen ikke er i munnen, går den rett i søpla.
Gjest Keikolina Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Mine er 2 og 3 og har ikke fått tyggegummi enda.
Missy1 Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Har en sønn på snart 3 og han får ikke tyggis, kommer nok ikke til å gi det til han med det første heller. Kusina hans på samme alder får tyggis og hu svelger de alltid, tror ikke det er så bra i lengden
skruf Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Har en sønn på snart 3 og han får ikke tyggis, kommer nok ikke til å gi det til han med det første heller. Kusina hans på samme alder får tyggis og hu svelger de alltid, tror ikke det er så bra i lengden Ikke farlig å svelge tyggis. Magesyren tar knekken på det meste, og tyggisen kommer ut igjen.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Jeg har en på 2,5 som har fått smake tyggis en gang. Ønsket egentlig at han skulle blir litt gamlere før jeg gav ham det, fordi jeg er livsikker på at han kommer til å svelge den ganske kjapt. Men eukalyptustyggisen han maste seg til var i sterkeste laget, så den ble jaggu ikke lenge inne i munnen Han har ikke mast mer om tyggis etter dette. Anonymous poster hash: db7bb...966
Gjest Riskjeks Skrevet 6. juli 2013 #11 Skrevet 6. juli 2013 Men må legge til at mine barn ikke får lov til å løpe/herje når de har tyggis i munnen, kanskje en selvfølge for de fleste her, men vil bare nevne det... Det har skjedd at barn (ikke bare småbarn altså, men større barn også) har blitt kvalt av tyggegummi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå