Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Dere som har mistet lysten på partneren og ikke ønsker/orker at han/hun tar i dere eller å ha sex med han/henne: Går det an å finne tilbake til lysten på sex og nærhet igjen? Ikke bare et fysisk behov, men slik sterk lyst som man har i starten av et forhold? Eller er det sånn at hvis lysten svekkes er den svekket for alltid, og man kan aldri gå tilbake...
Gjest Svampebob1 Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Dere som har mistet lysten på partneren og ikke ønsker/orker at han/hun tar i dere eller å ha sex med han/henne: Går det an å finne tilbake til lysten på sex og nærhet igjen? Ikke bare et fysisk behov, men slik sterk lyst som man har i starten av et forhold? Eller er det sånn at hvis lysten svekkes er den svekket for alltid, og man kan aldri gå tilbake... Man må finne ut hva det er som har gjort at man har mistet gnisten, for så å se om man kan klare å løse det i fellesskap. Samlivsterapi er en god ting ;-) 1
Havbris Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Jeg tror kanskje ikke man finner igjen den samme gnisten som man hadde i starten av forholdet, men med målrettet innsats og en porsjon vilje er det absolutt mulig å blåse liv i glørne. Og hvis man klarer det så kan det godt hende at det man vinner er langt bedre enn det man hadde da man startet forholdet. Nærhet avler nærhet, og sex avler sex. Men du kan ikke bare skli på følelsene, du må også koble på en god porsjon vilje.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Jeg vil bare si at samlivsterapi er ikke alltid nødvendigvis en god ting. Noen av dem er utrolig partiske, tro meg, og stiller seg bare på en side. Da kan du banne på at det går til helvete fortere enn svint. Så pass på at man finner en som er partisk og dyktig slik at begge parter føler seg forstått. Personlig tror jeg at det å bare ha sex ofte, selv om man egentlig ikke har lyst er trikset. Man gjør mange ting man ikke har lyst til her i livet, men av en eller annen grunn er ikke normen innbefattet med sex. Selvom det er vitenskapelig bevist at sex fører til mer lyst i det lange løpet. Gå nakne sammen, bli trygg på hverandres kropp igjen. Komplementer. Anonymous poster hash: 042e6...b72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå