Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ikke sikker om dette er rett plass, men når blir en postoppkrav pakke registrert hos posten? venter på en pakke som "ble" sendt for 3 dager siden å når jeg skriver inn sporingsnr så finnes ikke pakken??

er hele opplegge bare kødd eller? heldigvis har jeg ikke betalt et øre for produktet!!

Anonymous poster hash: 73cfa...da8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ikke sikker om dette er rett plass, men når blir en postoppkrav pakke registrert hos posten? venter på en pakke som "ble" sendt for 3 dager siden å når jeg skriver inn sporingsnr så finnes ikke pakken??

er hele opplegge bare kødd eller? heldigvis har jeg ikke betalt et øre for produktet!!

Det kommer an på om postoppkravet blir sendt som brev eller som pakke. Dvs om den blir sendt med frimerker eller med sporingsnummer.

Du er sikker på det er et sporingsnummer du har fått? Hvordan ser det ut? F.eks AB06847494049NO?

Ikke sikkert sender har sendt pakken enda. Sender kan ha sporingsnummeret og pakken klar uten å ha levert den til Posten.

Anonymous poster hash: 41c5f...a87

AnonymBruker
Skrevet

ok, sporingsnr begynner med PO (som postoppkrav) så 9 tall så NO.. det sies pakke, men er meget skeptisk.. pakken ble levert tidligere i uken til posten

AnonymBruker
Skrevet

ok, sporingsnr begynner med PO (som postoppkrav) så 9 tall så NO.. det sies pakke, men er meget skeptisk.. pakken ble levert tidligere i uken til posten

Hva er meldingen som står hos posten?

Anonymous poster hash: 994ac...f78

AnonymBruker
Skrevet

står bare ingen treff på dette nummeret

AnonymBruker
Skrevet

Da er det godt mulig at den faktisk er sendt som brevpost og ikke som pakke. Selv om det nummeret du har skrevet ser ut som et vanlig sporingsnummer. Enten det, eller så er den rett og slett ikke sendt enda. Alle pakker levert til posten skal bli scannet og bli sporbare med en gang.

Du får bare vente å se :)

Anonymous poster hash: 41c5f...a87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...