AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Jeg greier nesten ikke å spise når jeg er forelsket/ nervøs. Føler meg ikke sulen i det hele tatt. Alle følelsene bare er i veien om dere skjønner. Noen ganger begynner jeg å brekke meg når jeg skal spise også, hehe. Dette varer ikke så veldig lenge, bare i begynnelsen før jeg er blitt godt kjent med personen. Er dette farlig/normalt? Anonymous poster hash: f7abf...7ed
Tomaten Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Det er helt normalt. Jeg har alltid gått ned noen få kilo når jeg har vært forelsket. Lite mat og økt sengeaktivitet kan gjøre det Men prøv å få i det deg noe ihvertfall. Er ikke sunt å gå lenge uten ordentlig mat
@Maja Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Heeilt normalt! Er også slik. Før så blei eg så nervøs/kvalm at eg også kasta opp før eg skulle treffe han eg var interessert i. Har heldigvis roa seg litt no Men som tomaten seier, pass på å få i deg litt mat, og veske.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Jeg blir også fort mett på sperm. Anonymous poster hash: 704d0...7c9
Tomaten Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Jeg blir også fort mett på sperm. Anonymous poster hash: 704d0...7c9 Folk skjønner at du ikke er TS 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Skjønner greia. Tror kanskje alle de følelsene overskygger andre behov..på en måte Jeg har det litt sånn jeg også. Både ift mat og søvn. Noe jeg vanligvis er ekstremt var på hvis jeg ikke får nok av:P Anonymous poster hash: 115fb...7c2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Takk for svar dere! "Godt" å se jeg ikke er alene om det. Er det noen som vet hvor lenge denne perioden varer egentlig? Anonymous poster hash: f7abf...7ed
Djungelvrål Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 Jeg blir også fort mett på sperm. Anonymous poster hash: 704d0...7c9 Kg er ikke tillatt for 10 åringer.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Takk for svar dere! "Godt" å se jeg ikke er alene om det. Er det noen som vet hvor lenge denne perioden varer egentlig? Anonymous poster hash: f7abf...7ed vel , jeg har hatt dårlig matlyst pga samme problem i ca 4-6 måneder nå...resultat er fra 33 til 30 tommer i livvidde bukser og mange kilo borte vekk...så noe godt er komt ut det...siden jeg aldri vil få sjansen med han.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå