Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der jeg jobber må vi ha på radio. Det går i P4 og Radio Norge. Men de spiller bare de samme sangene om og om igjen. Det er grenser for hvor mange ganger man orker å høre en sang på en uke.

Så fant jeg en Facebook-gruppe om dette. "Mer variert musikk på radio". Perfekt. Håper de som velger musikk på radio oppdager den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Derfor har jeg sluttet å høre på radio annet enn misjonen på fredag formiddag på p4.

Skrevet

Det virker som de fleste store radio-kanalene har et lite utvalg de spiller. Om dette er på grunn av lite oppfinnsomhet eller på grunn av at de ikke gidder å bruke penger på å kjøpe inn lisens for mye forskjellig musikk, vet jeg ikke, men hva med å koble til en spilleliste (spotify, ipod...)?

Jeg kjører veldig mye på min jobb, tror det gikk to dager fra jeg begynte å kjøre til jeg begynte å høre på lydbok, ikke slått på radioen siden...

Gjest Funky Punk
Skrevet

Har dere tilgang på nett da? Finnes jo mange radiokanaler på nettet som har mer variert musikk.

Skrevet

Altså, noen artister må jo ha betalt radiokanalene for å spille musikken deres! Det virker hvert fall sånn. Spesielt når det gjelder en sånn spesiell sang som jeg i farta ikke husker hvordan gikk eller hva heter. Men den er helt rævva, kjedelig og har verdens dårligste tekst. Men blir likevel spilt 50 ganger om dagen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...