AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Hvordan er det å plutselig å ta kontakt med en man har gått skole med, og vi begge har unger og er single? Litt sånn at jeg alltid har lurt på om det kunne blitt oss om vi hadde prøvd! Anonymous poster hash: 17b3b...521 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 "La oss bli sammen og prøve for å se hvordan det går" Dårlig utgangspunkt. Anonymous poster hash: 94a83...eb0 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Hehe, ser den! :-p Han var en veldig god venn. Derfor vi aldri gjorde noe mer. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem nå for å få kontakt med han igjen om du skjønner. Blir litt rart 7-8 år etter! Anonymous poster hash: 17b3b...521
Mr.Omg Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Det enkleste er vel bare å ta kontakt og si at du plutselig kom til å tenke på han og lurer på hvordan han har det. Også kan du jo si at det hadde vært hyggelig om dere kunne treffes en dag. Jeg syns hvertfall at du burde ta kontakt. Det kan ikke skade 4
frøkna Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Legg han til på facebook eller noe å spør hvordan det går med han og ta det fra der? 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Ja, det er jo en god idé Har ikke vært på sjekkemarkedet på mange år nå så dette er jo omtrent helt nytt for meg nå ;-pAnonymous poster hash: 17b3b...521
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå