Gjest volcomapple Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Jeg og noen kompiser ser på restplasser til Tyrkia for øyeblikket, og vi finner masse billige reiser med operatøren Detur. Aldri hørt om de før. Er det noen her inne som har reist med de? Positivt, negativt? Problemer, eller har det gått bra?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Uff, he he he. Det er en grunn til at det er billig, flyet vi satt i var satt sammen av gaffa teip. Flymaten smakte oppkast. Flyvertinnene var sure og grinete. Anonymous poster hash: 4205f...02f
Gjest volcomapple Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Uff, he he he. Det er en grunn til at det er billig, flyet vi satt i var satt sammen av gaffa teip. Flymaten smakte oppkast. Flyvertinnene var sure og grinete. Anonymous poster hash: 4205f...02f Huff.. Hadde håpet på at det hadde vært ålreit å reise med dem, men ikke
Gjest volcomapple Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Uff, he he he. Det er en grunn til at det er billig, flyet vi satt i var satt sammen av gaffa teip. Flymaten smakte oppkast. Flyvertinnene var sure og grinete. Anonymous poster hash: 4205f...02f Men på andre siden, det gjaldt bare flyreisen. Hva med det andre? Vi skal jo ikke sitte på flyet under hele oppholdet. Noen timer med grinete flyvertinner tåler man, mat trenger man ikke ombord, og jeg har sitti i verre fly som nesten har vært fallferdige
caroprins Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 (endret) Jeg reiste med Detur sine fly til Tyrkia i mars og ble positivt overrasket. Nye og fine fly med god benplass. Dårlig mat da så da kjøpte jeg med meg mat på flyplassen på vei hjem. Denne gangen var det bare flyet deres vi brukte og et annet selskap vi reiste videre med. Har brukt de en gang tidligere til Tunisia og da var det Detur vi reiste med hele uken. Den gang var flyet ned gammelt og dårlig men flyet tilbake veldig bra. Så de har kanskje litt forskjellig standard og det blir litt på hvilket fly du tilfeldigvis får. Maten den gang var heller ikke bra da. Flypersonalet har alltid vært hjelpsomme og hyggelige når vi har vært ombord da. På vår tur med Detur til Tunisia så kom guidene på hotellet når de skulle. Bussene og guidene var på plass på flyplassen når de skulle og vi hadde 2 utflukter Tunisia rundt når vi var der og hadde en svensk guide og en norsk guide. Begge var veldig flinke, hadde masse kunnskap om landet og et hyggelig bekjentskap. Personlig har jeg ikke noe problem med å reise med Detur igjen. Husker bare på å kjøpe mat og drikke etter sikkerhetskontrollen som jeg tar med meg inn for å spise underveis. Endret 4. juli 2013 av caroprins
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Jeg så kun noen ifra detur da vi tok flyet, så ikke snurten av noen guider. Anonymous poster hash: 4205f...02f
caroprins Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Jeg så kun noen ifra detur da vi tok flyet, så ikke snurten av noen guider. Anonymous poster hash: 4205f...02f Hvor var det du så noen fra Detur. Var det da dere ankom målet. Når vi dro så møtte vi som vanlig en person på flyplassen og den gang med Detur skilt. Denne personen sa hvilken buss vi skulle på og hvor den var slik som alle de andre selskapene gjør. Vi fikk utlevert vanlig opplysningsmatriell og der ble det opplyst hvilken dag. Og klokkeslett guider ville komme på hotellet vi bodde på. Hun kom når hun skulle, holdt orienteringsmøte og tok påmelding til utflukter. Etter det kom hun ikke mer men vi fikk tlf. Nummer om det var noe vi trengte hjelp til. Alt fungerte som det skulle med utfluktene og der var det guider med hele tiden.
Gjest volcomapple Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 Det er så varierende hva folk har opplevd med Detur, har jeg skjønt. Spesielt med flyavgangene og informasjon omkring dette. Blitt litt skeptisk til å bestille tur via dem! Noen som har andre erfaringer?
freddy Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Reiste til Hurghada for mange år siden med Detur (2 voksne + 2 små barn) og har ingenting negativt å si om dem. Både fly, hotell, guider og utflukter var helt på høyde m/både Star Tour, Ving og Apollo.
ilja Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 reiste me Detur ifjor sommer te tyrkia. var skikkeligt fly me reiste med. møtte oss på flyplassen me bussene var veldig hjelpsomme når me kom til hotellet. var ute på 2 utflukter var kjempe kjekke dager med hyggelige folk fra detur. kan absolutt anbefale Detur
MissEi Skrevet 4. juli 2013 #11 Skrevet 4. juli 2013 Reiste de de for 2 uker siden. Va skeptisk da vi bestilte. Det virket veldig kjipt og billigst meeeen det var supergreit! Sto i kø ifra sola til bussen på flyplassen.følg køen så kommer du frem;)
Anglofil Skrevet 4. juli 2013 #12 Skrevet 4. juli 2013 (endret) Reiste med dem i 2001, og det var vel den verste reisen jeg har vært med på. De overbooket flyet hjem fra Tyrkia så pappa måtte krangle seg til å få plass hjem (hvilket burde være totalt unødvendig), vi ble sendt til feil hotell så vi igjen måtte krangle oss til riktig hotell (havnet på et tostjernes hotell, hadde bestilt firestjernes hotell), maten var forferdelig og flyet skranglete. Jeg har lovet meg selv at jeg aldri skal reise med Detur, spesielt ikke fordi de var komplett inkompetente og ikke engang ga oss en unnskyldning for dårlig service. Mvh Yvonne Endret 4. juli 2013 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #13 Skrevet 5. juli 2013 Vi reiste med dem til Antalya, var egentlig helt greit. MEN hadde en kjempekjip opplevelse da jeg skulle hjem. Pga at andre hotellgjester brukte så lang tid da vi skulle ta detur-bussen hjem til flyplassen, kom vi rett før innsjekkinga stengte. Og jeg var 23 uker gravid, nesten så det ikke vistes engang. Men dette fikk han i innsjekkingsskranken med seg, og nektet meg å sjekke inn. Er visst ikke lov å fly når man er 23 uuker på vei. Selv om detur hadde sagt (og jeg hadde printet dette ut) at grensa var 36 uker for å fly. Det var kjempekjipt, og jeg fikk kranglet meg til en legesjekk av røde kors-legen der (mot en klekkelig sum), han målte blodtrykket mitt og stemplet et papir, og hele flyet ventet på meg. Kjempekjipt, og jeg opplevde de ansatte på flyplassen som spesielt vanskelige å ha med å gjøre, ville bare lure penger av turistene. Det ødela ferieminnene litt for meg, og jeg sendte epost til detur etterpå om at reglene deres ikke stemmer i Tyrkia, og fortalte om dette. Hørte aldri noe igjen. Men bortsett fra dette, har vi ingenting å klage på. Vi hadde ikke noen guider eller noe, var der på egen hånd, med fly og hotell booket gjennom detur. Som ikke-gravid ville jeg sikkert reist med dem igjen. Anonymous poster hash: dd5b9...100
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå