AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg synes sigdal helsprøtt smaker helt fantastisk godt i forhold til andre knekkebrød, og hvis man tenker pr 100 gr er det veldig lavt i kaloriinnhold i forhold til de andre også! Rugsprø er 345 kcal pr 100 gram, mens Sigal helsprøtt knekkebrød er merket med 260 kcal/100 gram. Problemet er at det ikke står på pakken verken hvor mange gram det er i en pakke eller pr knekkebrød. Så jeg vet ikke hvor mye jeg får i meg! Er det kanskje noen som bruker dette knekkebrødet og aner hvor mye det er i en pakke? Anonymous poster hash: 993d0...8fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #2 Del Skrevet 4. juli 2013 en pakke er ca 200 gramAnonymous poster hash: 447f3...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 4. juli 2013 #3 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) det er ca.20gr pr knekkebrød. Har dette og veide et knekkebrød akkurat tipser om Nannah sitt knekkebrød.Ligner veldig og er enda sunnere.Mindre karber og du selv styrer hvor mye søtt du vil ha i Endret 4. juli 2013 av Kårky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #4 Del Skrevet 4. juli 2013 Hvis det er 260 kcal pr 100g, og et knekkebrød veier 20 g, så er det 52 kcal i et knekkebrød. En rugsprø inneholder rundt 35 kcal.Anonymous poster hash: 7cd69...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå