AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Jeg begynner å bli lei av å barbere kjønnshår, siden jeg foretrekker å være glatt, men har helt mørkt hår som vokser innmari fort. Vurderer å vokse, og lurer på om dette er noe man kan gjøre hjemme, eller om man bør gå til profesjonelle? Og så må man vel la hårene vokse litt først, hvor lange må de være for at det skal bli bra? Noe annet jeg bør tenke på? Anonymous poster hash: ccfc9...b39
Trollmor89 Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Det holder med en halv cm og ja, jeg anbefaler å gå til en salong hvor de utfører voksing. Det gjør litt vondt første gang men det går bedre teer hver gang du vokser deg selv går jeg for brasiliansk hver 5 uke og er kjempe fornøyd, bare hold deg unna sex, vask med såp første døgn så går alt fint ( Får sikkert mer info første gang )
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Hvor mye koster det forresten å få gjort det på salong? Og tar de alt, venusberg, ytre lepper osv? Anonymous poster hash: ccfc9...b39
Trollmor89 Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Du sier på forhånd hva du har lyst å fjerne, og ja, da tar de alt hvis det er det du skal ha Bare ligger med beina spredd først, så snur du deg på ryggen mens hun tar det som kna befinne seg mellom rompeballene Først gang husker jeg betalte rundt 500 kr men så var jeg medlem hos de. Tror det koster rundt 500-600 kr vanligvis..
Trollmor89 Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Glemte å si at jeg tror prisen de setter opp tilsvarer ca 45 minutter behandling
Gjest Blomst83 Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Ikke prøv deg på det hjemme.Gå til et studio
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå