AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Er det slik at de aldri gråter og derfor troverdig? Eller gråter de egentlig ganske ofte og hvordan da kan man si at det er troverdig? Min mann gråter veldig sjeldent så det rører meg når han gråter uansett grunn.. Hvordan ser dere på deres menn når de gråter?Anonymous poster hash: 24656...d66
la Flaca Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Skjønner at han er veldig, veldig lei seg. Har bare sett han gråte to ganger ila 13 år. Hos dyrlegen (avlivning) og da han trodde jeg ikke var glad i han mer...snålingen. 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Eksen min gråt absolutt aldri. Han kunne ikke huske sist han hadde grått, sikkert da han var liten. Gråt ikke i begravelser eller noe. Det fikk meg til å se på han som litt kald og følelsesløs, selv om han egentlig ikke er det. Min nye kjæreste har jeg sett gråte en gang, og da fikk jeg veldig respekt for han, for at han turte det selv om jeg var tilstede. At han gråt fikk meg jo til å skjønne at det gjaldt noe han syntes var veldig vanskelig, var ikke i noen situasjon han kunne gjort det for å manipulere meg, og så bare ut som han ikke kunne holde det igjen. Synes og det er rørende. Har vært sammen med en som gråt for absolutt alt, det var litt slitsomt da. Det var helt ekstremt da, ikke sett noen andre som er sånn. Selv gråter jeg vel nesten hver dag, men har opplevd noe tragisk, så at noen gråter ofte trenger ikke gjøre det mindre troverdig, mener jeg..kommer an på person og livssituasjon. Anonymous poster hash: e59d3...0a3
Nowayback Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har ingen problemer med å gråte, selv om jeg er mann. Det er godt å få ut følelser 3
Rosa Sitron Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Kjæresten min gråter når han ser Disney-filmer.
pressplay Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har ingen problemer med å gråte, selv om jeg er mann. Det er godt å få ut følelser Ikke rart du gråter, du er jo bare en gutt.
frøkna Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Jeg syns det som regel er et sterkt syn å se en voksen mann gråte. Da er det som regel noe sterkt som står bak, og jeg kjenner jeg får ordentlig vondt av han inni meg. Ser jeg menn som gråter av filleting, ser det bare patetisk ut. Sorry. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har sett min gråte, og det gjør et sterkt inntrykk på meg, for han er ingen "sippeunge" og gråter ikke ofte, så da er han veldig veldig lei seg. Anonymous poster hash: c419d...7cc
bebisss Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Eksen min gråt og tuta for ingenting, og alle de tårene var krokodilletårer. Førstegang han gråt så stooortutet han som ett barn, han vrælte rett og slett, det er som en voksen mann som gråter som ett spedbarn eller enn 3 åring, jeg følte meg utrolig ukomfortabel og flau på hans vegne. Han gråt når jeg var sint på han, han gråt når han trodde jeg ikke likte han mer, han gråt når han syntes synd på seg selv, og han syntes alltid synd på seg selv derfor ble det mye gråting. Han ga selg selv ut for å være den store tøffe mannen med de store musklene som var best i hele verden, men gu.. bak lukkede dører var han en kjempe baby. Min mann nå idag gråter aldri forran meg, han kan innrømme at han kan gråte av triste filmer men aldri når er han med meg. Hvis han får tårer i øynene så gjemmer han seg vekk. Engang kom jeg med en gave til han som han hadde ønsket seg lenge og absolutt ikke forventet, da gav han meg en kjempegod klem og når jeg skulle slippe han så holdt han meg enda hardere og sa "du må nok klemme meg litt lengre" da forsto jeg at han gråt litt av glede på skuldera mi søte søte gode mannen min 1
miramis Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 Sett kjæresten min gråte en gang, var veldig trist (han skal jo være "mandig" med å ikke gråte, så vet jo at det er ille når han gjør det).
miramis Skrevet 4. juli 2013 #11 Skrevet 4. juli 2013 Engang kom jeg med en gave til han som han hadde ønsket seg lenge og absolutt ikke forventet, da gav han meg en kjempegod klem og når jeg skulle slippe han så holdt han meg enda hardere og sa "du må nok klemme meg litt lengre" da forsto jeg at han gråt litt av glede på skuldera mi søte søte gode mannen min Kjenner jeg ble nysgjerrig, hva var gaven? Syntes det er så vanskelig å gi gave til menn! Jeg gir mest spill/datautstyr og opplevelser, men også klær og parfyme selv om jeg føler meg litt kjedelig da.
bebisss Skrevet 4. juli 2013 #12 Skrevet 4. juli 2013 Kjenner jeg ble nysgjerrig, hva var gaven? Syntes det er så vanskelig å gi gave til menn! Jeg gir mest spill/datautstyr og opplevelser, men også klær og parfyme selv om jeg føler meg litt kjedelig da. Jeg kjøpte en gibson gitar til han 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå