Gå til innhold

Snurre er lykkelig gift

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen !

Har nå vært fraværende i over 1 og en halv måned, så jeg tenkte at det kanskje var på tide med en oppdatering.

Jeg er nå gift og hadde en fantastisk bryllupsdag, alt var som en drøm. Bryllupsreisen var litt mere ymse pga. de mest utroligste uheldigheter som innleggelse, nesten drukning osv.

I tillegg var det en enda større skuffelse ved hjemkomst, bryllupsbildene var så skuffende at vi blir nødt til å pynte oss opp igjen, men da skal vi gå til en annen fotograf. Syns det er vondt å vite at bildene fra selve dagen min er i en sånn forfatning at det ser ut som en av gjestene har tatt dem. Kunne like gjerne fått en venn til å ta bildene......

Ja, ja men vi får håpe og tro at de nye bildene iallefall blir bra.

PS. Tusen takk for alle lykke ønskene jeg fikk før den store dagen, jeg var vikrleig så nervøs at jeg vurderte å stikke av, og så ble alt bare så fantastisk. Gled dere alle ventene bruder :bryllup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neimen så koselig! Velkommen tilbake!

Og - GRATULERER!

:tommelsmil:

Skrevet

Velkommen tilbake.

Virkelig synd at det ikke gikk så bra med bildene, men det er jo ingenting å få gjort noe med - utenom å ta nye bilder da selvsagt.

Regner med at dere har tatt opp saken med fotografen. Er det en kjent fotograf, slik at du kan tipse andre her inne om IKKE å bruke samme? Helt ufattelig at det går ann altså :evil:

Og noen gode minner fra bryllupsreisen har dere sikkert allikevel?

Supert at selve dagen var fantastisk. For det er jo virkelig det som teller aller mest! :-)

Gleder meg til å se bildene når de er klare. Ingen du kan legge ut nå?

Dere lever jo sikkert i en lykkerus nå, så forelskelsen kommer nok frem på bildene allikevel skal du se.

Skrevet

Det var da fælt at du skulle være nødt til å oppleve så mye vondt i forbindelse med bryllupet....

Håper de nye bildene blir kjempeflotte og at det går bra med dere...!

Og GRATULERER med vel overstått!

:)

Skrevet

Velkommen tilbake..Hvilken fotograf brukte dere?

Grattis igjen som gifte :-)

Skrevet

Gratulerer med vel overstått - og lykke til med ny fotografering :wink:

Skrevet

Gratulerer med vel overstått. Håper de nye bildene blir penere. :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med vel overstått bryllupsdag :wink:

Gleder meg til å lese mer av ditt referat :-)

Skrevet

Gratulerer så mye som nygift! Håper de gode erfaringene overskygger de ikke fullt så gode! :)

Og lykke til videre som frue og gubbe!

Skrevet

Gratulerer med vel overstaatt, Snurre - lykke til med nye bilder (du skal vel legge ut et til oss? :oops: )

:blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...