Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, trenger råd om hva dere hadde gjort i min situajon.

Jeg har en kjæreste jeg elsker over alt på jord, men for 3 dager siden stod facebookchatten hannes åpen og jeg kunne ikke annet enn å se bort. Der stod det en melding til han fra ei som blir sett på som ei hore fra plassen jeg kommer fra. Hun hadde skrevet mye styggt om meg å spurte han hvorfor han i heletatt var sammen med meg. Om det faktisk var kjærlighet eller bare for å få et knull. Han var full da han hadde skrevet til henne å meldingene over hadde han klart å slettet. Jeg bladdet oppover på chaten å fant ut at han had klinet me hun en gang han var fulll på fest å ba henne si at de bare hadde snakket om noen spurte (for 3 mnd fikk jeg høre de ryktene, men han overbeviste meg om at d bare var rykter)

Er knust, fortsatt veldig glad i han å vet ikke hva jeg skal gjøre.. Han har grått å ikke klart å gå inn på facebook etter det å har tyderligvis veldig dårlig samvittighet, men jeg vet ikke..

Anonymous poster hash: af8e1...e7b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd noe lignende. Ei jente som kjæresten min hadde holdt på med for noen år siden, begynte å spørre han hvorfor han holdt på med meg osv, masse stygt - men kjæresten min sa det faktisk til meg. Han burde jo si det til deg. Du kan sette deg ned med han, og be han fortelle alt hvis ikke forlater du han. Da gir du han en mulighet til å være ærlig med deg.

Anonymous poster hash: 1184d...945
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...