Stinelin Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Veldig sært spørsmål, jeg vet. Katta hadde slakta ei mus og lagt igjen magen, og småen fant den og tygde på den før han spyttet ut og brakk seg. Maksimalt ekkelt... Pappan begynte å lure på om det kunne være fare for musepest, og vurderte å ringe lege, men er det nødvendig? Jeg tenker at de får ikke gjort noe uansett, og at vi ser det om han blir dårlig. Katta er ihvertfall frisk. 2
tøydokka Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 åh, så utrolig vemmelig! Men det går nok bra. Unger spiser alt mulig rart..
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Bedre å ringe lege og få beskjed om at det ikke er noen fare enn å ikke ringe lege og så ligger barnet helt vanvittig sykt der i morgen, grå i huden og får nesten ikke puste. Ikke at jeg vet om det skjer, bare... bedre enn. Anonymous poster hash: c0390...7eb
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Mus er jo ganske fulle i bakterier sies det, jeg vet ikke, hadde ringt legen bare for å spørre om dette.. Anonymous poster hash: c9f73...e63 4
sebastianen Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Jeg tror vel egentlig ikke legene helt vet heller, dette er nok ikke så vanlig lenger. Men det skader jo ikke å ta en telefon til dem å spørre . Jeg måtte bare inn på denne tråden, overskriften var helt ubetalelig.. Jeg lurte på om det kanskje var en ny økologisk trend blandt mammaer eller noe .... 10
kaprifolen Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Første tråden på kg som har gitt meg trøbbel med frokosten..... 8
Sveva Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 Tror jeg ville ha ringt legen jeg også, bare for å høre! 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Første tråden på kg som har gitt meg trøbbel med frokosten..... Jepp, her skrives det mye rart, men nå vendte magen seg her og. Til Ts, det skader ikke med en telefon til legen, sikkert den rareste de har fått i dag da. Anonymous poster hash: c9f73...e63 2
fruBeist Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 Jeg ville ringt legen. Det er en grunn til at katter som er ute gjerne skal få seg en ormekur innimellom. 2
Teriyaki Skrevet 4. juli 2013 #11 Skrevet 4. juli 2013 Tror nok jeg også hadde ringt legen. Bedre føre var. Måtte lese den overskriften tre gang før jeg innså at jeg leste riktig.. 1
Stinelin Skrevet 4. juli 2013 Forfatter #12 Skrevet 4. juli 2013 Og jeg brakk meg da jeg skylte munnen på ungen og vasket hender og ansikt gang på gang. Den neste kosen jeg fikk gav meg blandede følelser... 2
Maiava88 Skrevet 4. juli 2013 #13 Skrevet 4. juli 2013 Katten spiser den jo ikke av en grunn! Hadde helt klart kontaktet legevakta om det hadde skjedd med 1
Gjest Kv84 Skrevet 4. juli 2013 #15 Skrevet 4. juli 2013 Så rart at folk kvier seg for å dra til lege, det minste du bør gjøre er å ringe å høre hva du bør gjøre med legesekretæren! 1
Stinelin Skrevet 4. juli 2013 Forfatter #17 Skrevet 4. juli 2013 Ringte og fortalte historien, og ble satt over til lege. Han lo godt, og anbefalte å servere mat i stedet for å la ungen spise restene etter katta. Var visst ingen fare. 18
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 4. juli 2013 #18 Skrevet 4. juli 2013 Måtte bare inn her, for jeg håpet at overskriften var feil, og det skulle stå musematte Så bra at det ikke var farlig 1
Sushi Skrevet 4. juli 2013 #19 Skrevet 4. juli 2013 Å, herregud. Jeg blir ikke lett sjokkert over hva unger får seg til å smake på, men ! Bra at det ikke er farlig, da. Tenker legen koste seg godt med spørsmålet! 1
sebastianen Skrevet 4. juli 2013 #20 Skrevet 4. juli 2013 Nå som det er avklart at det ikke er farlig burde du kanskje prøve å få til en trend....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå