Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Eksen min vil ha meg tilbake .. Jeg føler mye må prates om før jeg vurderer det.. Men han forventer at det som ledet til bruddet ikke skal nevnes.. Saken er : han var utro.. Jeg fikk mistanke da ei løssluppen jente flørtet vilt med ham på FB Han lå med henne , benektet det .. Var kjempe ekkel med meg, påsto jeg hadde fått henne på hjernen når jeg forsøkte å spørre om hva hun gjorde i hans vennegjeng da hun åpenbart var nylig introdusert , og kun med relasjoner til han . Etter noen måneder så gjør han det slutt med meg, og drar på ferie med jenta han påstår han "ikke har gjordt noe med " Så nesten før ferieturen er over kommer det meldinger fra ham om at han savner meg, og etterhvert om at vi to var "ment to be.." Jeg blir først kjempeglad, så begynner jeg å grave litt : først sier han de to bare er venner.. Så innrømmer han å ha kysset henne, for så å innrømme at de lå sammen den helgen han påsto at jeg hadde fått henne på hjernen.. Ferieturen får jeg vite om via FB.. (Hun postet bilder) Han blir kjempesur når jeg nevner navnet hennes og forbanna når jeg spør om han har tenkt å møte henne ... Han sier ikke " nei, selvfølgelig ikke" men; enten legger han bare på ( tlf samtaler) eller så begrunner han hvorfor hun ikke er der (at hun må på jobb etc) Jeg sier at jeg føler det er litt vondt da han dumpet meg til fordel for henne.. - da påstår han at det ikke er snakk om at han dumpet meg til fordel for noen.. Hva mener dere? Selv om han kommer tilbake, så ble jeg dumpet til fordel for henne??
Gjest Murica Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Ikke kast bort mer tid på slikt søppel. La han seile sin egen sjø. 1
Gjest celine Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Ikke kast bort livet på noen som ikke engang kan være ærlig med deg i etterkant! Ærlighet er grunnmuren for ethvert sunt forhold, og så lenge han ikke fikser det, finnes det ingenting å bygge på
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Selvsagt ble du dumpet for hennes fordel. Han var jo utro! Og det er vel en kjent greie at en ikke innser hva en har noen ganger, før en har mistet det, men tar du han her tilbake bør du ikke bli overrasket hvis noe av det samme skjer igjen.Anonymous poster hash: 8717f...389
Tidus Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Han innså ikke hva han hadde. Du fortjener bedre. Finn deg en ny. Damaged goods!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå