Gjest anonym Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Hvorfor har han forsatt masse naken bileder av eksen sin. ? Jeg konfortrte han mn han nektet å sa at d var gammelt. Og at han hadde glemt helt av di. Mn hvorfor ligger bilda på en mappe som er lett synli?hvordan kan han si at han har glemt av di da
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har hauger med bilder som ligger "lett synlig", men som jeg blir overrasket hver gang jeg ser Med det sagt, at han oppbevarer bilder av den typen såpass skjødesløst er direkte ufint mot henne, med mindre det er i yrkessammenheng. Da blir det fort litt anderledes.
Gjest hogwash Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Høyreklikk på fila -> egenskaper -> detaljer. Da vil du i det minste se om det kan stemme at det er gammelt. Jeg finner også med jevne mellomrom ting på en eller annen harddisk som jeg helt har glemt at jeg hadde, tror likevel jeg ville husket nakenbilder av eks(er) da.. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Javel. Han hadde glemt de ut. Nå vet han om de. Da er det bare å merke mappen og trykke Shift + Del+Ok, så blir de slettet for godt. Hvis man bare sletter havner den bare i papirkurven. Men regner med det ikke er noe problem lenger. For nå har han vel slettet den? Hvis ikke synes jeg du skal gå videre med livet ditt, uten han.Anonymous poster hash: 0b646...3a9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Så ettersom det var noe han hadde glemt er det vel slettet? Anonymous poster hash: cfe2f...643
Gjest anonym Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Jeg vet ikke.vet ikke om jeg skal gå inn på pc for å sjekke. Har spurt han og han sier at dem er slettet men samtidi så har jeg en liten tvil
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Har masse nakenbilder av mine ekser som jeg ikke har slettet. Ser aldri på de og bruker de ikke til noe, de ligger nå bare der. Litt gøy å ha om noe. Anonymous poster hash: 93338...3de 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Åååååh Nå klikket jeg meg inn i denne tråden og håpet at noen hadde lagt ut nakenbilder av eksen sin. Men nei. *sukk* Anonymous poster hash: 109e6...b14
Gjest anonym Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Men hvorfor ha slikt når en er i et nytt forhold?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Men hvorfor ha slikt når en er i et nytt forhold? Fordi det ikke betyr noe. De sjeldne gangene jeg kommer over de bildene jeg har synes jeg det er litt koselig fordi det minner meg om fortiden på samme måte som om jeg hadde funnet en gammel gave fra en av dem. Men det betyr ikke at det er noe jeg ser på og nyter. Anonymous poster hash: 93338...3de
Gjest anonym Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 Jeg synst ikke at det er greit at han har så mange bilder av hun helt naken,muse bilder osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå