Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er betatt av en mann nå og lurer på om han føler det samme. Jeg kjenner han ikke så godt, men føler vi har en bra kjemi sammen. Når vi ser hverandre blir vi glad og prater lett om alt mulig. Jeg føler det er en gnist der. Samtidig vet jeg ikke om dette er noe jeg innbiller meg fordi begge er hyggelige mennesker eller om vi faktisk har et eller annet mellom oss. Tror dere en person kan merke kjemi og ikke den andre?

Når vi ikke treffes snakker vi litt på meldinger, men det er alltid jeg som sender først. Jeg klarer ikke å vente på at han skal starte en samtale. Burde jeg gjøre det? Om han aldri sender melding først, er det da et tegn på at han ikke er interessert? Vi snakker kjempefint sammen på meldinger og jeg prøver alltid å dra samtalen ut så den ikke skal avsluttes skikkelig..

Tror jeg begynner å falle hardt for denne mannen..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjempeinteressant problemstilling. Jeg har det sånn med noen av mine behandlere. Jeg vet godt at de ikke er like begeistret for meg som jeg er for dem, men, heh, de får det nok til å virke sånn fordi de er så blide og vennlige, lette å snakke med, viser interesse og er støttende. Det er også så godt som alltid jeg som sender mail, og de som svarer, noen ganger litt knapt, andre ganger kan det bli laaaange samtaler.

Jeg har også noen stalkere på facebook og lignende, som tydeligvis er betatt av meg - aner ikke hvorfor, jeg har ikke oppmuntret dem, bare vært vanlig vennlig og høflig, og etterhvert ignorert dem hardt, og sagt at jeg ikke er interessert. Men de fortsetter like fullt.

Sikkert ikke helt den typen innspill du så for deg, men mitt svar er altså ja, to personer kan oppleve en og samme relasjon ganske så forskjellig. Men det behøver ikke være sånn i ditt tilfelle. Spør ham, da vel?

Anonymous poster hash: 1b072...967
Skrevet

Kjempeinteressant problemstilling. Jeg har det sånn med noen av mine behandlere. Jeg vet godt at de ikke er like begeistret for meg som jeg er for dem, men, heh, de får det nok til å virke sånn fordi de er så blide og vennlige, lette å snakke med, viser interesse og er støttende. Det er også så godt som alltid jeg som sender mail, og de som svarer, noen ganger litt knapt, andre ganger kan det bli laaaange samtaler.

Jeg har også noen stalkere på facebook og lignende, som tydeligvis er betatt av meg - aner ikke hvorfor, jeg har ikke oppmuntret dem, bare vært vanlig vennlig og høflig, og etterhvert ignorert dem hardt, og sagt at jeg ikke er interessert. Men de fortsetter like fullt.

Sikkert ikke helt den typen innspill du så for deg, men mitt svar er altså ja, to personer kan oppleve en og samme relasjon ganske så forskjellig. Men det behøver ikke være sånn i ditt tilfelle. Spør ham, da vel?

Anonymous poster hash: 1b072...967

Alle innspill taes imot med takk :) Håper ikke han ser på meg som en stalker. Tør ikke helt å spørre ham ennå..

AnonymBruker
Skrevet

De fleste som er noen lunde oppegående sosialt og gjerne helst ellers og merker jo alltids én form for kjemi vil jeg tro. Men ofte kan den bli misforstått av den ene parten, men om det da blir noe mer 'mengde' av kjemien, så retter inntrykket seg som regel litt og det blir noe mer realistisk.

For min del, merkes kjemien alltid veldig godt. Enten den er god, dårlig eller fraværende.

Anonymous poster hash: 42f29...785

AnonymBruker
Skrevet

De fleste som er noen lunde oppegående sosialt og gjerne helst ellers og merker jo alltids én form for kjemi vil jeg tro. Men ofte kan den bli misforstått av den ene parten, men om det da blir noe mer 'mengde' av kjemien, så retter inntrykket seg som regel litt og det blir noe mer realistisk.

For min del, merkes kjemien alltid veldig godt. Enten den er god, dårlig eller fraværende.

Ja, så spørs det gjerne om man har god kjemi som venner og/eller noe mer.. Kanskje lett å overanalysere og tolke kjemien til å bli noe mer enn det egentlig er?

Anonymous poster hash: 76b6b...1e1

Gjest Marte
Skrevet

Go for it! Prøv å finn på noe sammen bare dere to. Da merker du nok fort om det er noe der.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, så spørs det gjerne om man har god kjemi som venner og/eller noe mer.. Kanskje lett å overanalysere og tolke kjemien til å bli noe mer enn det egentlig er? Anonymous poster hash: 76b6b...1e1

Hvis det er som du sier, LETT å overanalysere kjemien, er vel det bare bevis på at kjemien slettes ikke er dårlig hvert fall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...