*Bumblebee* Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Jeg har til d.d. aldri eid pumps, haha huff..sko er ikke min sterkeste side.hva brukes pumps til? Hva farge bør de være? Funker feks sorte pumps og marineblå bukse..?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Ja det vil jeg si. Sorte og nude pumps passer som regel til alt. Men til lyse sommerkjoler osv. synes jeg det er finest med nude pumps. Anonymous poster hash: b530e...bf7
Gjest Tigress Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Svarte pumps går eigentleg til alt, men eg personleg likar ikkje marineblått og svart saman. Du kan sprite opp piratbukser, skjørt, kjolar, alt mogleg eigentleg, med eit par svarte pumps.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Jeg kjøpte hvite istedet, haha..får bli noe hvit overdel og så funker det nok.tror det blir kulere enn med svart.. får være litt maritim inspirert røde lepper og eyelashes.Anonymous poster hash: 02402...4dd
bambis Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Jeg slenger meg på med et lite spørsmål, håper det går bra Kan jeg bruke svarte pumps til lys sommerkjole? skal i bryllup i helga, og har bare mørke sko, ikke nude eller hvite pumps. Har hvite lave sko, type ballerinasko, men synes kanskje jeg bør ha høy hel?
Djungelvrål Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 Ja hvis du har sort veske og kanskje noe sort pynt i håret kan det bli kult
bambis Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Da blir det det lys sommerkjole med lys dressjakke til, med svarte pumps og svart veske Var bare redd det ble litt voldsom kontrast.
Gjest Tigress Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Pumps går til mye men ikke til lang kjole. Kvifor ikkje? Kva brukar du til lang kjole, då? Om vinteren til dømes, når ein må bruke strømpebukser?
Djungelvrål Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 Kvifor ikkje? Kva brukar du til lang kjole, då? Om vinteren til dømes, når ein må bruke strømpebukser? Sandaletter f.eks slike som disse:
Gjest Tigress Skrevet 13. juli 2013 #12 Skrevet 13. juli 2013 Sandaletter f.eks slike som disse: Med strømpebukser i??
Gjest Lille-pus Skrevet 13. juli 2013 #13 Skrevet 13. juli 2013 Med strømpebukser i?? Det krever strømpebukse/strømper med 'sandaltoe'. En enkel sak med strømper. Så vil min personlige mening være at et par pene, skyhigh pumps fungerer også utmerket til en fotsid kjole, men vi snakker et annet 'krav' til hælhøyde til forside kjioler. 1
Gjest Tigress Skrevet 14. juli 2013 #14 Skrevet 14. juli 2013 Då trur eg uansett det vil vere veldig mykje penare med eit par pene pumps - ein vil jo sjå strømpebukseskillet mellom tærne og over tåstroppane...
halo Skrevet 14. juli 2013 #15 Skrevet 14. juli 2013 Personlig synes jeg aldri kombinasjonen strømper og åpne pumps/høyehælte sandaler er pent. Det være seg "sandal toe" eller ikke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå