AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Det har vært slutt mellom meg og min eks i 2mnd nå. Det ble slutt fordi forholdet begynte å "dabbe" litt av og han ville ha litt mer frihet (selv om jeg sa i kunne ha et åpent forhold en periode). Men han sa også flere ganger at det kunne være en pause og at noen blir sammen igjen etter en periode vekke fra hverandre. Vi er gode venner og treffes jevnlig. Vi skal også være sammen på noen fester og andre arrangement fremover. Så derfor jeg jeg lyst å finne ut om han er helt over meg eller om det kan bli noe igjen. For jeg vil vite det slik jeg klarer å gå videre. For nå klarer jeg feks ikke å flørte med andre osv. Og så er det jo også greit å vite slik at jeg ikke håper på noe som ikke kommer til å skje. Men hvordan skal jeg spørre han om dette? Jeg vil ikke spørre rett ut. Kan det funke å ta det opp på en av festene (selvfølgelig når vi ikke er for full). Og hvordan skal jeg gå frem? Håper noen kan gi noen tips Anonymous poster hash: 46197...cca
kalinka85 Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Det har vært slutt mellom meg og min eks i 2mnd nå. Det ble slutt fordi forholdet begynte å "dabbe" litt av og han ville ha litt mer frihet (selv om jeg sa i kunne ha et åpent forhold en periode). Men han sa også flere ganger at det kunne være en pause og at noen blir sammen igjen etter en periode vekke fra hverandre. Vi er gode venner og treffes jevnlig. Vi skal også være sammen på noen fester og andre arrangement fremover. Så derfor jeg jeg lyst å finne ut om han er helt over meg eller om det kan bli noe igjen. For jeg vil vite det slik jeg klarer å gå videre. For nå klarer jeg feks ikke å flørte med andre osv. Og så er det jo også greit å vite slik at jeg ikke håper på noe som ikke kommer til å skje. Men hvordan skal jeg spørre han om dette? Jeg vil ikke spørre rett ut. Kan det funke å ta det opp på en av festene (selvfølgelig når vi ikke er for full). Og hvordan skal jeg gå frem? Håper noen kan gi noen tips Anonymous poster hash: 46197...cca Hvorfor kaste bort tid på en som ikke vil ha deg? Har han villet det har han ikke holdt på slik. Glem han å gå videre. Ikke ydmyk deg selv med å vente på ham!
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Ts her Nå har jeg funnet ut det er over for godt. Jeg er jo litt lei meg, men samtidig lettet. For da kan jeg gå videre litt etter litt. Vi er også enig om å treffes jevnlig, så spranget blir ikke så stort. Men hva gjør jeg nå? jeg føler meg på en måte litt tom også... Anonymous poster hash: 46197...cca 1
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Ts her Nå har jeg funnet ut det er over for godt. Jeg er jo litt lei meg, men samtidig lettet. For da kan jeg gå videre litt etter litt. Vi er også enig om å treffes jevnlig, så spranget blir ikke så stort. Men hva gjør jeg nå? jeg føler meg på en måte litt tom også... Anonymous poster hash: 46197...cca Er det så lurt å ha konrtakt med han hvis du fortsatt har sterke følelser for han? Det hadde ikke jeg orket...
tratrins Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Ts her Nå har jeg funnet ut det er over for godt. Jeg er jo litt lei meg, men samtidig lettet. For da kan jeg gå videre litt etter litt. Vi er også enig om å treffes jevnlig, så spranget blir ikke så stort. Men hva gjør jeg nå? jeg føler meg på en måte litt tom også... Anonymous poster hash: 46197...cca Ikke treff hverandre jevnlig! Det gjør det bare vanskeligere å komme seg videre. Vær hard mot deg selv, kutt kontakten, og begynn på et nytt kapittel av livet ditt. (Snakker av smertefull erfaring!) 1
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Det samme rådet vil jeg gi deg oså. Ved å møtes jevnlig vil du få næring til følelsene dine tror jeg. Det jeg gjorde når det ble slutt mellom min samboer og meg, var å rydde vekk alt som minnet meg om han, slettet han fra FB og tlf. Jeg tok meg tid til å sørge over han når tankene kom, men tillot meg ikke å være i det så lenge av gangen. Jeg tvang meg til å være med på ting, pleiet meg selv og tok ekstra vare på meg selv. Nå er det drøye 2 mnd siden det ble slutt og jeg har det faktsik veldig bra. Nå vet jeg ikke hvordan jeg ville reagert på å se han ute med en dame feks, men tror det hadde vært enda værre om jeg hadde sett han mye i den tida etter at det var slutt. Ønsker deg lykke til.
Gjest Anon Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Hei der! Jeg vil stille meg bak det de andre her sier. Det er så mye, mye vanskeligere å bli helt ferdig med eksen hvis man treffes som "venner" i etterkant. Kanskje dere kan plukke opp igjen kontakten og etablere et vennskap etter en stund, når du ikke lenger føler noen "sånne" følelser for ham. Enn så lenge vil jeg anbefale en bok, jeg har ikke lest den selv (hadde jeg bare hatt den for halvannet år siden da jeg gikk gjennom et brudd! akk!), men har venninner som skryter veldig av den. Den heter It's called a breakup because it's broken. Og amazon selger den for en drøy femtilapp
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Takk for svar! Men så er problemet at vi har felles venner, og da blir invitert til de samme arrangementene. Da er det ikke så lett å unngå han. Og vi snakker også om alt mulig når vi har vært sammen etter bruddet. Det virker som vi enda har god kjemi, det er bare det at vi ikke er sammen lengre. Så jeg vet ikke helt jeg... Anonymous poster hash: 46197...cca
Gjest Anonym Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Takk for svar! Men så er problemet at vi har felles venner, og da blir invitert til de samme arrangementene. Da er det ikke så lett å unngå han. Og vi snakker også om alt mulig når vi har vært sammen etter bruddet. Det virker som vi enda har god kjemi, det er bare det at vi ikke er sammen lengre. Så jeg vet ikke helt jeg... Anonymous poster hash: 46197...cca Du virker litt viljeløs ts...Jeg skjønner ikke at noen klarer å være venn på den måten du nå fremstiller det. Du har tydeligvis sterke følelser ennå, han har gått videre, så skal du fortsatt treffe han jevnlig? Virker ikke som du tar dine egne følelser på alvor... Jeg hadde holdt meg unna han hvis jeg var deg. Du kan være med andre venner, evt skaffe nye.
Gjest Anon Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Takk for svar! Men så er problemet at vi har felles venner, og da blir invitert til de samme arrangementene. Da er det ikke så lett å unngå han. Og vi snakker også om alt mulig når vi har vært sammen etter bruddet. Det virker som vi enda har god kjemi, det er bare det at vi ikke er sammen lengre. Så jeg vet ikke helt jeg... Akkurat dette kjenner jeg meg så godt igjen i. Og dessverre er det akkurat den følelsen der som gjør at man ikke kommer over personen. Og nettopp derfor man er nødt til å ha avstand. Selv om det er kjempevanskelig!
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 Hvordan vil du føle det dersom han får seg ny dame i denne perioden hvor dere skal treffes jevnlig, og han plutselig kutter deg ut, og du ikke har kommet deg et musesteg videre pga. kontakten?Anonymous poster hash: 53af1...11b 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #12 Skrevet 5. juli 2013 Du virker litt viljeløs ts...Jeg skjønner ikke at noen klarer å være venn på den måten du nå fremstiller det. Du har tydeligvis sterke følelser ennå, han har gått videre, så skal du fortsatt treffe han jevnlig? Virker ikke som du tar dine egne følelser på alvor... Jeg hadde holdt meg unna han hvis jeg var deg. Du kan være med andre venner, evt skaffe nye. Men jeg vil jo ikke miste mine gode venner, fordi jeg må ta avstand fra eksen. Vennegjengen min har vært gode venner i flere år, så da er det ikke så lett. Og så er det en passe stor gjeng, så når noen skal arrangere noe, så blir alle invitert. Og da blir det umulig å unngå han. Jeg trenger jo selvfølgelig ikke å treffe han alene ellers, men synes det hadde vært ok å ha litt kontakt innimellom. Følelsene mine dabber mer og mer og jeg prøver å se litt lysere på fremtiden. Og jeg er også fult klar over at han kan finne en annen, og det er greit. For det vil jo sikkert jeg også en gang. Og jeg vil ikke lage problemer da, det er hans liv og ikke mitt. Anonymous poster hash: 46197...cca
Gjest Miranda2011 Skrevet 5. juli 2013 #13 Skrevet 5. juli 2013 Det har vært slutt mellom meg og min eks i 2mnd nå. Det ble slutt fordi forholdet begynte å "dabbe" litt av og han ville ha litt mer frihet (selv om jeg sa i kunne ha et åpent forhold en periode). Men han sa også flere ganger at det kunne være en pause og at noen blir sammen igjen etter en periode vekke fra hverandre. Vi er gode venner og treffes jevnlig. Vi skal også være sammen på noen fester og andre arrangement fremover. Så derfor jeg jeg lyst å finne ut om han er helt over meg eller om det kan bli noe igjen. For jeg vil vite det slik jeg klarer å gå videre. For nå klarer jeg feks ikke å flørte med andre osv. Og så er det jo også greit å vite slik at jeg ikke håper på noe som ikke kommer til å skje. Men hvordan skal jeg spørre han om dette? Jeg vil ikke spørre rett ut. Kan det funke å ta det opp på en av festene (selvfølgelig når vi ikke er for full). Og hvordan skal jeg gå frem? Håper noen kan gi noen tips Anonymous poster hash: 46197...cca Fortsetter du å treffe han vil du ikke klare å komme over han, tror håpet vil være der, og kjærlighetssorgen vil bli mye verre den dagen han finner ei ny. Det beste for deg er å kutte kontakten helt, tungt er det, men det er eneste måten å komme videre på.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #14 Skrevet 5. juli 2013 Unngå han så mye som du klarer, og møtes dere på fest med felles venner, så får det bare være. Bare ikke vær noe mer sammen enn dette! Anonymous poster hash: 1383f...ae6
Gjest LonelyAngel Skrevet 5. juli 2013 #15 Skrevet 5. juli 2013 Ønsker du ham tilbake så må du holde deg unna han. Ikke noe jevnlige møter. Kommer han tilbake til deg senere, vil tiden vise. Men ikke sitt å vent på han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå