Gjest Trine Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Har nettopp vært på ferie i Nord-Afrika der traff jeg en gutt, som er veldig sjarmerende og utrolig snill. Må ærlig innrømme at jeg ble veldig betatt av han, kanskje til og med litt forelsket. Nå er hjemme i Norge og han maser om at jeg må komme tilbake på besøk til han og bo hos han en uke. Hva skal jeg gjøre?
Gjest Vampen Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Hvor i NA? Sjansen for at du er en av flere, om du møter en spradebass på et typisk feriested i NA, er ikke direkte liten. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Ikka dra, glem ham. Anonymous poster hash: ad352...80f 2
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Hvis han ikke kommer fra en rik familie, er du kanskje en hvit rik kvinne, som kan gi han muligheter i livet? Og at han er hyggelig og kjekk er kanskje uvesentlig, det du bør tenke på er at han lever i en helt annen kultur enn deg og mest sannsynlig i en helt annen økonomisk situasjon. Det betyr at et forhold mellom dere vil by på mange utfordringer, også moralske... Sier som de andre her: Glem han!
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Akk ja, enda et vatthode som lar seg sjarmere av billig parfyme og minst like billige ord.......Ja, ja. Du får trøste deg med at det finnes millioner av slike som deg, forhåpningsfulle fjols som har desperat behov for bekreftelse. At kvinner er så usikre på seg selv er en gullgruve for menn. Det mest latterlige av alt er at så mange kvinner aldri innser dette.
Pria Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Herregud nok et usikkert kvinnfolk som lar seg lure av en mann som kun tenker på sjansene for et nytt liv i Norge. Skjerp deg, glem fyren. 3
Athena27 Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 (endret) TS: Hvor gammel er du? Se på situasjonen i stort sett samtlige land i Nord Afrika gjennom de siste årene. Det er interne uroligheter i omtrent samtlige land, problemer hva gjelder styresmakter, politiske opprør, økonomiske nedganger - for å nevne noe. Når en av disse da treffer en ung, attraktiv, smilende, "naiv", nordisk jente så fremstår jo disse mennene som ekstremt snille, hyggelige og høflige. På bakgrunn av det jeg nevnte overfor så er jeg av det inntrykk at storparten kun interesserer seg for oss nordiske enten for å komme seg ut av urolighetene eller ett forsøk på å få ett "sugerør" oppi din/din families private økonomi. Når situasjonene er slik de er i Nord Afrika, så sliter jeg veldig med å tro at denne gutten kun har ærlige intensjoner når det gjelder deg. Men, jeg kjenner ikke deg og ikke han, så jeg kan ta feil selvfølgelig. Jeg mener ikke å være kvass; jeg vil bare advare deg ! Se på det som en flørt, men ikke forplikt deg til noe som helst !! Endret 4. juli 2013 av Athena27 2
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 TS: Hvor gammel er du? Se på situasjonen i stort sett samtlige land i Nord Afrika gjennom de siste årene. Det er interne uroligheter i omtrent samtlige land, problemer hva gjelder styresmakter, politiske opprør, økonomiske nedganger - for å nevne noe. Når en av disse da treffer en ung, attraktiv, smilende, "naiv", nordisk jente så fremstår jo disse mennene som ekstremt snille, hyggelige og høflige. På bakgrunn av det jeg nevnte overfor så er jeg av det inntrykk at storparten kun interesserer seg for oss nordiske enten for å komme seg ut av urolighetene eller ett forsøk på å få ett "sugerør" oppi din/din families private økonomi. Når situasjonene er slik de er i Nord Afrika, så sliter jeg veldig med å tro at denne gutten kun har ærlige intensjoner når det gjelder deg. Men, jeg kjenner ikke deg og ikke han, så jeg kan ta feil selvfølgelig. Jeg mener ikke å være kvass; jeg vil bare advare deg ! Se på det som en flørt, men ikke forplikt deg til noe som helst !! Spar deg. Vatthoder lærer aldri. Og hvis de mot formodning gjør det, så står det tusener på tusener av andre vatthoder klar til å la seg lure.
Rara Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Neste blir vel at moren er syk, og du sender 50 000 gjennom western union. 2
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 Herregud saa skeptiske alle er da, ho snakker jo ikkje om aa gifte seg, men ned aa tilbringe ei veke. Eg tenker at om du har tid, raad og lyst er det berre aa ta sjangsen, men ikkje ver naiv og ikkje stol paa han enda, ha det goy, men ver obs.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #11 Skrevet 4. juli 2013 Det er litt for lite informasjon her. Hvordan møttes dere, hvor er han fra og hva gjør han? Jeg har datet en velutdannet marokkaner jeg møtte i Paris som jobbet med vanskeligstilte barn, han var svært lite interessert i å komme til Norge og drev heller og ertet meg for enkelte kulturelle fakter jeg har og hvor vanskelig jeg syntes det var å integrere meg med franskmenn, noe han hadde klart ypperlig. Samtidig har jeg blitt forfulgt på gaten og befølt på høylys dag av en fyr fra Tunisia. Anonymous poster hash: 8055e...45a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå