Gjest .-L-. Skrevet 20. juli 2013 #41 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Jeg bedømmer først og fremst ut fra væremåten. Hva hun snakker om, og måten hun snakker på. Når jeg byr opp til "lek", så vil min type jente forstå at det er lek og tulle med, hvis hun føler for det. De som ikke er min type vil ikke forstå hva som skjer og begynner å stille masse spørsmål Endret 20. juli 2013 av .-L-. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mupsi Skrevet 20. juli 2013 #42 Del Skrevet 20. juli 2013 En som skal diskutere hele tiden bedreviter barnslig har lange negler på tærne eller fingrene(mann) ikke liker dyr en som ikke er spontan, alt må planlegges i minste detalj for at det skal bli "perfekt" altfor skravlete slik at man aldri kommer til statusjeger playboy ikke liker barn liker å provosere andre eller gå på tvers av samfunnets normer egoistisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #43 Del Skrevet 20. juli 2013 - Vaniljehumor. Jeg er ganske drøy, så en fyr som rynker på nesa av en død baby-vits funker liksom ikke. - Avhengig av småprat. Hold heller kjeft enn å snakke bare for å snakke. Stillhet er kult, det. - Overemosjonell. Sippete. Femikladd. Helst skal han være på grensa til sosiopat. - Intet øye for kunst, og da mener jeg ikke fruktskål-bilder, men mer bisarre og sære greier. - Lav intelligens. Det er så lite tilfredstillende. - Seksuelt prippen. Klyp meg i klitten og ta meg mot kjøleskapet, mann! Sikkert mer også, men mye av det sier vel seg selv, som hygiene og den slags. Og kjemi, da, selvsagt. Når det er sagt, er jeg ikke særlig kresen på hvem jeg bruker som tidsfordriv. Anonymous poster hash: c6cf0...273 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #44 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg bedømmer først og fremst ut fra væremåten. Hva hun snakker om, og måten hun snakker på. Når jeg byr opp til "lek", så vil min type jente forstå at det er lek og tulle med, hvis hun føler for det. De som ikke er min type vil ikke forstå hva som skjer og begynner å stille masse spørsmål Stille første spørsmål: Forklar litt nærmere Anonymous poster hash: 2cd68...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #45 Del Skrevet 30. juli 2013 Liker ikke gutter som: - Har en helt annen humor enn meg. - Jeg ikke kan ha meningsfulle diskusjoner og samtaler med. - Som forandrer personlighet etter hvem de er sammen med. - Late, spiser bare søppelmat, og ikke bryr seg om å holde seg litt i form. - Er helt opphengt av en hobby, og bruker alt av tid og penger på denne. - Kler seg i hva som helst, hvor som helst. - Ikke kan gjøre noe fysisk arbeid selv. Ellers er jeg ikke så opphengt i utseendet. Gutter som ikke er pene ved første øyekast, kan bli mye penere når man lærer dem og kjenne. Viktigeste for meg er å finne en jeg kan være meg selv sammen med. Som gir meg gode samtaler og som jeg kan le sammen med. Anonymous poster hash: 4c3c7...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 30. juli 2013 #46 Del Skrevet 30. juli 2013 -sosser i Geddonklær and what not som er høy på seg selv. -rånere -carefaceperson -saggere, få på dere buksa skikkelig! -Typ folk som bare hører på musikk som kommer til Tomorrowland, senstion o.l -politisk intrs, litt er bra men.. -eeeekstreme gamere(ironien er at typen min er gamer, men har bedret seg ) -er arbledig pga latskap -Hardcore partyløve -broes before hoes opplegget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjerteis Skrevet 30. juli 2013 #47 Del Skrevet 30. juli 2013 Med en gang jeg treffer en fyr, spiller utseende og utpregede karaktertrekk inn på hvorvidt jeg ser for meg han som min type. Følgende gjør at han i utgangspunktet ikke er aktuell: - Alt for tykk - Alt for tynn - Lavere enn meg - Bart - For harry - For sossete - For ustelt - Dårlig hygiene - Selvopptatt - Sytete - For ulik humor - For klåete - Bruker rusmidler - Er arbeidsledig - Må jakte/fiske/kjøre firjuling hver helg - Må på byen hver helg - For avhengig av mammaen sin - Er svææært allergisk mot katt - Slem - Likegyldig - Alt for sær - Alt for avhengig av gaming Kunne skrevet mer, men plutselig hørte jeg pappas ord i hodet, "du må ikke være for kresen, da".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #48 Del Skrevet 30. juli 2013 Fantastisk person men han er dessverre kristen. Anonymous poster hash: a4b37...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #49 Del Skrevet 30. juli 2013 Hun kan ikke å oppføre seg! Innehar ikke folkeskikk! Jeg godtar det meste, men når det kommer til oppførsel ovenfor meg så ryker hun på det. Anonymous poster hash: b040e...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 30. juli 2013 #50 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Han gjør ting som irriterer meg(eks kommenterer alt mulig idiotisk) At han ikke liker å bevege seg Ikke samme intresser Ikke samme humor ikke liker dyr(burde vært topp punkt) Endret 30. juli 2013 av mirandaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 30. juli 2013 #51 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Stille første spørsmål: Forklar litt nærmere Anonymous poster hash: 2cd68...b8d Vel, jeg kan si noe helt random, eller noe som er helt ut av kontekst, eller late som jeg mente noe helt annet med det jeg sa De som ikke har samme humor/liker å tulle vil bare være helt forvirret, mens de som liker det og er vandt med det, forstår at det er tull og er med på leken. Er veldig gøy i grunn Endret 30. juli 2013 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 30. juli 2013 #52 Del Skrevet 30. juli 2013 * Verdier som ikke samsvarer med mine egne, dvs de spriker så mye fra mine egne at det ville bare blitt krangel * Snobbete * Bedreviter * Veldig utadvendt * En som elsker fester, en skikkelig partyboy som elsker å drikke, være full osv. * Arrogant * Fordømmende Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #53 Del Skrevet 30. juli 2013 Med en gang jeg treffer en fyr, spiller utseende og utpregede karaktertrekk inn på hvorvidt jeg ser for meg han som min type. Følgende gjør at han i utgangspunktet ikke er aktuell: - Alt for tykk - Alt for tynn - Lavere enn meg - Bart - For harry - For sossete - For ustelt - Dårlig hygiene - Selvopptatt - Sytete - For ulik humor - For klåete - Bruker rusmidler - Er arbeidsledig - Må jakte/fiske/kjøre firjuling hver helg - Må på byen hver helg - For avhengig av mammaen sin - Er svææært allergisk mot katt - Slem - Likegyldig - Alt for sær - Alt for avhengig av gaming Kunne skrevet mer, men plutselig hørte jeg pappas ord i hodet, "du må ikke være for kresen, da".... Du kommer aldri til å få kjæreste med den lista der, og det er kanskje like så greit. Stakkars mann. Hva gjør du egentlig når du er på date? Har du med en lang sjekkliste? Anonymous poster hash: 6ff1d...ff0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #54 Del Skrevet 30. juli 2013 -Damer med lange lister. Enkelte av dere kommer til å forbli single resten av livet om dere er dønn seriøse med disse endeløse listene. Anonymous poster hash: 6ff1d...ff0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjerteis Skrevet 30. juli 2013 #55 Del Skrevet 30. juli 2013 Du kommer aldri til å få kjæreste med den lista der, og det er kanskje like så greit. Stakkars mann. Hva gjør du egentlig når du er på date? Har du med en lang sjekkliste? Anonymous poster hash: 6ff1d...ff0 Hehe, vel. Først og fremst gidder jeg ikke å ha kjæreste bare for å ha kjæreste. For det andre har jeg hatt de kjærestene jeg har villet hatt når jeg har hatt de.Kvalitet fremfor kvantitet. Når jeg nok en gang ser gjennom listen, er det enkelte ting som er helt essensielle, for meg. Han må gjøre noe, enten jobbe eller studere så sant han kan. Latskapsnaving er noe av det verste jeg ser. Samme med rusmidler. Fullstendig uakseptabelt. Hygiene er viktig, også at vi har noenlunde lik humor. Han må gjerne like friluft, byturer og gaming, men er det det eneste han ønsker å gjøre hver helg, har vi lite til felles. Så klart må han være snill og god. Er han svært allergisk mot katt, har jeg problemer med å velge bort pus. For harry, sær og snobbete går på personlige egenskaper og interesser. De kræsjer med mine. Er han for tykk, type 200kg, eller for tynn, 50kg, tenner jeg ikke seksuelt. Det må man jo også. Og er han lavere enn meg, 170, føler jeg meg ukomfortabel. Det eneste på lista jeg hadde som kan tas bort er barten. Men jeg liker bare ikke bart. Jeg har aldri falt for gutter som nevnt overfor, og kommer nok heller ikke til å gjøre det. Men det kryyyyyr jo av gutter jeg liker. Fint at folk liker forskjellige mennesker,og har ulike preferanser. Da er det noen for alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 30. juli 2013 #56 Del Skrevet 30. juli 2013 For meg er det spesielt en ting som gjør at noen blir uaktuelle. Jeg liker mennesker med litt tæl og handlekraft, så den typen folk som er misfornøyde uten å gjøre noe med det er ikke min type (både som venner eller kjæreste). Om han har litt mage for eksempel, så gjør det ikke meg noe. Men om han klager over at han er misfornøyd med kroppen sin hele tiden, men likevel ikke begynner å trene så er det en type oppførsel som gjør at han er uaktuell for meg. Eller går rundt og er lei av jobben sin, men gidder ikke søke en annen jobb eller starte på etterutdanning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #57 Del Skrevet 31. juli 2013 Liker ikke: Fotballidiot som skal se ALT av fotball Har mange venninner Opptatt av utseende Har hatt et utsvevende sexliv Arroganse For høyt selvbilde Er i 40-års krisen og vil helst ha en 20-åring Gniten Ikke liker livets gode sider som vin og god mat Ikke har noen av mine interesser Dårlig humor En som smålyver En som har følelser for sine venninner Stort behov for privatsone (veldig hemmelig pc og telefon) En som er opptatt av kjendis (damer) En som prøver å tvinge på deg trekantsex En som flørter En med stort bekreftelsesbehovAnonymous poster hash: 4f234...54c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 31. juli 2013 #58 Del Skrevet 31. juli 2013 Menn som stadig klager over sitt utseende: "jeg er såååå feit!" Og "syns du jeg begynner å bli skalla?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #59 Del Skrevet 31. juli 2013 Tror ikke jeg kan si at noen "ikke er min type". Jeg kan ramse opp en god del ting som "ikke er min type" som faktisk stemmer overens med samboeren min som jeg har vært sammen med i mange år og har det flott med. Så når jeg sier at en mann ikke er min type, mener jeg nok egentlig at det ikke er noen tiltrekning/kjemi, og bruker "ikke min type" som unnskyldning. Anonymous poster hash: 1d55f...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #60 Del Skrevet 31. juli 2013 Jeg mister interessen når en mann er: Uærlig (kommer med mange småløgner) Skrytete Selvhøytidelig og blottet for selvironi Dømmende uten å kjenne folk Lat Upraktisk Empatiløs Samt når han: Drikker for mye/for ofte Blir høyrøstet og brautende når han er uenig Er kontrollerende Mangler selvbeherskelse Ikke tåler å ta feil og ikke vil lære av andre Er mindre intelligent Ikke liker å lese Ikke liker katter Anonymous poster hash: 8aa7c...197 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå