Gå til innhold

Hva er det som gjør at han/hun ikke er din type?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Du møter en gutt/jente, og ser at det ikke er din type. Hva er det som gjør det?

Spørsmål: Hva er det som gjør at han/hun ikke er din type?

Jeg kan starte, og for min del er det at han er veldig sjenert.

Anonymous poster hash: b0244...fb6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke samme humor på noen måte.

Anonymous poster hash: 55044...2f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresskari

Enig i posten ovenfor, også uattraktivt hvis han er for "høy på pæra" digger heller mer en litt useriøs lett tone.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min type mann er ikke:

- Metroseksuell.

- Selvhøytidelig.

- Sur og grinete.

- Arrogant.

- Desperat.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

min type mann er IKKE:

-en som må skryte av alt han har eller har gjort i livet (som man virkelig merker at skryter)

- tøffelhelter

- menn som sutrer om du avviser de (type "det var synd, trodde vi hadde noe jeg:(" ) osv osv

- desperate menn

- sure

- han skal ikke ta seg selv så høytidelig

- mister totalt tenninga av saggere og menn generelt jeg ikke liker klesstilen til (da snakker vi gother, sagger, sosser osv)

det var en liten liste hvertfall, kunne sikkert gjort den myyyye lenger. finnes så mye rare menn der ute som jeg ikke vil se to ganger på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skalvise..

Prippen

Hard to get selv om de egentlig er interessert

Uten ambisjoner

ALT for oppslukt av èn ting. F.eks ei jeg datet en gang hadde 9 hunder og dette tok 90% av fritiden hennes

Dramaqueen

Hissig eller sur/grinete over småting

Sjalu, her trenger jeg noen som ikke finnes sjalu

Overmoralsk

Tafatt, type "underhold meg" "si noe morsomt da"

Alt for ordentlig/ryddig, joda jeg liker å ha det ryddig, men er ikke fanatisk om oppvasken står til dagen etter

Feminist

Vegitarianer

Veldig religiøs, er ateist selv

Er redd/skeptisk til "alt"

Veldig lav selvfølelse, med dertil stort behov for bekreftelse og begrenser seg selv i div sammenhenger

Ikke matcher meg i nærheten engang på sexlyst

Det jeg kom på i farta

Anonymous poster hash: 8cc00...7ff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LonelyAngel

Det blir for mye å ramse opp alt som gjør at en mann ikke er min type, men her er noen av dem;

Personlighet:

- Snobb!

- Selvopptatt, og selvtillit opp til skyene.

- Barnslig

- Geek uten venner (sitter bare inne med pcen).

- "Gir faen i alt" attitude

- Desperat (prøver seg på alt og alle).

- Kostholds- og treningsfreak. (Skal du spise sjokolade på en tirsdag?!)

Utseende:

- Alt for feminin, eller for maskulin for den slags skyld. (Må finnes en mellomting.)

- Lite mandig utseende. Da tenker jeg veldig tynn, spinkel, ingen hårvekst ect som en 16 åring.

- For mye tatoveringer og store hull i ørene (ugh..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Alt for voksen og fornuftig

Må planlegge alt

Vil ha barn

Har stort hus, båt, hytte på landet

Driver med hundeutstilling/trening/oppdrett etc

Misliker dyr

Veldig opptatt av hva andre mener

Veldig lav eller veldig høy selvtillit

Endret av Faerunpedia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- sur og gretten

-overfladisk og arrogant

-sossegutt/vestkantgutt

-null selvironi

-for seriøs eller for useriøs(bra med en som kan være seriøs/useriøsnpr det trengs)

-veldig glad i å diskutere hele tiden

-skrytete

-tøffel

-drittsekk

-rasist og/eller homofob

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Rasist

Antikrist

Gamer

Røyker, eller rører hasj eller verre saker

Arbeidssky

Destruktiv tankegang

Dømmer fremmede

Umoden og barnslig

Ustelt, uhygienisk

Bedrevitende

Giblaffen-holdning til viktige ting

Lat

Skyr husarbeid

Uten manerer (promper, raper, piller nese osv)

Tisser foran deg på badet (noen grenser må man ha)

Selvopptatt

Har fortsatt kompisene på overnatting - hver helg

Tør ikke vise sin kjærlighet ovenfor deg foran kompisene (umodent)

Avhengighet av dataspill, røyk, alkohol, cola cola etc.

For utrent til å kunne ha ordentlig sex

Gjerrig/grådig

Løgner

Materialistisk

Og at han skyr sydenvarme og fine reiser. Det er så mye mer, men det var det jeg kom på i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende:

- Over 180cm høy

- For tykk (personlig fra min side)

- For tynn (Samme som over)

- For stygg (Jeg vet denne er fæl, men må jo være ærlig.. Er også veldig individuelt)

- Ustelt

- For mye sminke

- Dette er ikke direkte utseende, men DÅRLIG ÅNDE (ugh)

Personlighet:

- For lat (Gidder ikke annet enn å se på film/serier)

- For aktiv (Må gå på fjellet eller i skogen hver helg)

- For ulike interesser i forhold til meg. Må like litt tv/data-spill, jakt, musikk, sang og gitar.

- Vegetarianer eller veganer. Uaktuelt!

- Rasist.

- Dårlig humor i forhold til meg. (jeg har svært mørk og sarkastisk humor. Kan kødde med absolutt alt og alle)

- Hard to get er turn off

- Prippen i senga.

- Alt for eksperimentell i senga. (type trekant, bdsm osv)

- Har vært utro før (uten å angre voldsomt på det i hvertfall.)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listen er egentlig ganske lang, men forrige type jeg holdt på med og dumpet var:

- Sykelig opptatt av bilen sin

- Råner *grøss*

- Altfor skeptisk til meg, forventet at ting skulle gå gale når som helst (noe det gjorde det til slutt mye pga dét)

- Viste ikke følelser, syntes det var flaut

- Stresset altfor mye for småting

- Rasist

- Tørre lepper og mindre pene tenner, fikk fort dårlig ånde uten å gjøre noe med det

- Snuser

- Elendig humor

- "Ertet" meg flere ganger for dagen for at jeg er vokst opp i et religiøst hjem selv om jeg ikke lever slik nå - og syntes det var ekstremt morsomt. Greit i begynnelsen, men etter 4 dager var det nok.

- Insisterte på å bruke mellomnavnet mitt istedenfor fornavnet; for det første ble det for upersonlig og for det andre reagerte jeg ikke da han ropte på meg :rolleyes:

(Fatter ikke hvordan jeg holdt ut i nesten 2 måneder med ham!!)

Ellers på listen:

- Langt pistrete hår

- Arrogant

- Ekstrem klesstil i hvilken som helst retning (gotisk, sagging, osv)

- Ikke bryr seg om hvordan han ser ut

- Bryr seg for mye om hvordan han ser ut (bruke lenger tid på badet enn meg f.eks)

- Dårlig hygiene og tannhygiene

- Hard to get

- Manglende respekt for andre

- Slesker som tror de kan få hvem som helst ved å bruke skitne vitser/come back og sette deg ut

- Sitte på do i en time mens han hører på musikk og synger med hver gang han må bæsje

Garantert flere ting som jeg ikke kommer på akkurat nå, er fryktelig kresen.

Endret av Flyndrefanten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ser det er flere som nevner rasist her. Så vidt meg bekjent er det temmelig vanskelig å avgjøre når en person er rasist, eller oppfører seg som en (og en person trenger heller ikke være rasist - i betydningen et stabilt, dyptgående karaktertrekk - selv om han eller hun i enkelte situasjoner oppfører seg som en rasist), nettopp fordi det er stor uenighet om hva rasisme er for noe.

Men dere er altså tilbøyelig til å avvise en person fordi han/hun er rasist, altså må dere sitte inne med privilegert kunnskap om hva rasisme er for noe. Siden spesialister på rase, rase-relasjoner eller rasisme stort sett benekter at de vet hva rasisme dypest sett innebærer, må det altså bety at DERE - skribenter på Kvinneguiden - vet noe spesialistene ikke vet.

Jeg er spent på å få vite hva dere vet om rasisme. Kan dere O opplyste vismenn og kvinner vennligst la meg få ta del i deres visdom og lede meg ut av mørket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser det er flere som nevner rasist her. Så vidt meg bekjent er det temmelig vanskelig å avgjøre når en person er rasist, eller oppfører seg som en (og en person trenger heller ikke være rasist - i betydningen et stabilt, dyptgående karaktertrekk - selv om han eller hun i enkelte situasjoner oppfører seg som en rasist), nettopp fordi det er stor uenighet om hva rasisme er for noe.

Men dere er altså tilbøyelig til å avvise en person fordi han/hun er rasist, altså må dere sitte inne med privilegert kunnskap om hva rasisme er for noe. Siden spesialister på rase, rase-relasjoner eller rasisme stort sett benekter at de vet hva rasisme dypest sett innebærer, må det altså bety at DERE - skribenter på Kvinneguiden - vet noe spesialistene ikke vet.

Jeg er spent på å få vite hva dere vet om rasisme. Kan dere O opplyste vismenn og kvinner vennligst la meg få ta del i deres visdom og lede meg ut av mørket?

Når jeg sier rasist, så tenker jeg litt forskjellige situasjoner:

Man har de som tydelig føler ubehag i nærheten av mørkhudede personer. Ubekvemme med en svart kelner på restaurant.

Man har de som trekker alle under en kam og sier f. eks "jævla utlendinger" når de leser eller hører om kriminalitet utført av utlendinger.

Edit: Så har man de mer ekstreme selvsagt, som kommer med kommentarer til utlendinger o.l.

Endret av Tidus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Når jeg sier rasist, så tenker jeg litt forskjellige situasjoner:

Man har de som tydelig føler ubehag i nærheten av mørkhudede personer. Ubekvemme med en svart kelner på restaurant.

Man har de som trekker alle under en kam og sier f. eks "jævla utlendinger" når de leser eller hører om kriminalitet utført av utlendinger.

Edit: Så har man de mer ekstreme selvsagt, som kommer med kommentarer til utlendinger o.l.

Mange takk. Du har nå gitt meg vanntett og transparent definisjon på rasisme, og gjør derfor hele faglitteraturen på området (som teller mange tusener bøker) helt overflødig. Jeg skal nå kvitte meg med boksamlingen på feltet, og henstille til biblioteket at de gjør det samme. Hva skal man med spesialister når man har debattanter på KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk. Du har nå gitt meg vanntett og transparent definisjon på rasisme, og gjør derfor hele faglitteraturen på området (som teller mange tusener bøker) helt overflødig. Jeg skal nå kvitte meg med boksamlingen på feltet, og henstille til biblioteket at de gjør det samme. Hva skal man med spesialister når man har debattanter på KG?

Hva er det du vil fram til?

Rasisme er selvsagt mye mer enn det jeg skrev i mitt innlegg. Det var kun eksempler på den typen rasistiske trekk og holdninger jeg har opplevd, og som jeg ikke liker.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Sånne innlegg er på min liste over "virkelig ikke min type, reiser meg fra bordet 5 minutt uti daten".

Anonymous poster hash: 378ea...198

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom en fyr er:

- Snobbete

- Materialistisk

- Arrogant

- Lat

- Gamer

- Usikker / veldig sjenert

- Partyløve

- Uhygenisk

Listen er sikkert lengre, men dette var det første jeg kom på..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

F.eks slike innlegg tyder på en person som er så langt fr amin type som det er mulig å komme

Anonymous poster hash: 8cc00...7ff

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...