Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gresskari
Skrevet

Jeg har vært sammen med en gutt i om lag 6 mnd, iløpet av den tiden har jeg fått høre at jeg er pen en sånn ca 2 ganger. Han snakker aldri om følelser, og til tider får jeg følelsen at jeg ikke blir hørt når jeg prøver å snakke om meg og mitt liv..

Typisk scenario er at jeg pynter meg osv når vi skal ut, men får feks aldri kommentarer på det er fint osv. (er det i det hele vits i å pynte seg?) Blir også til stadighet lovt at han skal ringe meg på et visst tidspunkt da vi skal finne på noe, plutselig går det 5 timer, ender med at jeg ringer opp og vips har han funnet på noe med kompiser i stedet!

Hva skal jeg gjøre? Er det bare meg som er for oppmerksomhettssøkende, eller, greier ikke og snakke med han heller for vet ikke helt hva jeg skal si uten at det skal bli tatt ille opp :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det hørtes ikke ut som om du er for oppmerksomhetssøkende... Heller at du er for aksepterende til hvordan han oppfører seg. Han ringer deg ikke på fem timer når dere har avtalt det? Seriøst?

Endret av Elanore
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er du ikke det.

Du blir heftig nedprioritert her og det finnes ikke et sven av interesse fra hans side om å en gang være me deg.

Anonymous poster hash: 4f16f...ffb

• Liker 2
Skrevet

Nei, du er ikke det. Slik jeg tolker det er det heller din kjæreste som ikke gidder å prioritere deg. Tror ikke jeg hadde giddet å være sammen med en slik fyr. Å ringe fem timer etter avtalt tid er rett og slett respektløst.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...