Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg streame serier (og filmer)? Er lei av gratissidene hvor man må finne veien gjennom all reklamen og "this can't be viewed in your country", så har ikke noe i mot en betalingsside. Jeg har både Viaplay og Netflix, men begge suger på å oppdatere seriene.

Før SirSmokeAlot ble tvunget til å legge ned, var det favoritten min. Det var ryddig, gratis, man fikk egen konto slik at man kunne abonnere på seriene og de ble oppdatert hele tiden.

Jeg er spesielt glad i sitcoms.

Noen som har noen tips om en side? : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://watchseries.lt

Her har de serier :)

Takk! Men dette er også en side hvor man blir videresendt og må deale med pop ups og annen irriterende rekalme. Men denne er i hvert fall mer oppdatert enn det Netflix og Viaplay er, så skal bruke den i mellomtiden. Takk for link, Stavangerjenta ;)

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

http://www.free-tv-video-online.me/ popups og sånn kan du blokkere med adblock. Men nå husker jeg ikke om denne siden har reklame. Velg vidxden for best kvalitet. :)

Endret av Mortem
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

delishows.com e genial. ma betaler ikke. men man slipper å bli vidre sendt i hytt og pine. og her kommer det nye episoder fra ulike serier så fort de er ferdig på tv i usa.

Anonymous poster hash: 730ce...a9c
  • Liker 2
Skrevet

http://www.free-tv-video-online.me/ popups og sånn kan du blokkere med adblock. Men nå husker jeg ikke om denne siden har reklame. Velg vidxden for best kvalitet. :)

Takk, det skal jeg huske! :)

delishows.com e genial. ma betaler ikke. men man slipper å bli vidre sendt i hytt og pine. og her kommer det nye episoder fra ulike serier så fort de er ferdig på tv i usa.

Anonymous poster hash: 730ce...a9c

Wææ, så bra! Tusen takk, jeg digger deg! :D

• Liker 1
Gjest Superwoman!
Skrevet

Takk! Men dette er også en side hvor man blir videresendt og må deale med pop ups og annen irriterende rekalme. Men denne er i hvert fall mer oppdatert enn det Netflix og Viaplay er, så skal bruke den i mellomtiden. Takk for link, Stavangerjenta ;)

Beklager, eneste jeg vet om. Men nå så det jo ut som andre kom med linker som jeg også skal prøve! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

www.tvmuse.eu

www.tubeplus.me

Anonymous poster hash: 78ec6...e08
  • Liker 1
Skrevet

icefilms.info

• Liker 1
Skrevet

*Mine innlegg*

Gjest J.Bourne
Skrevet

Hulu.com kombinert med hotspotshield, som lurer siden til å tro du har en amerikansk ip. Flott verktøy der du "må" være i us for å kunne se.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor kan jeg streame serier (og filmer)? Er lei av gratissidene hvor man må finne veien gjennom all reklamen og "this can't be viewed in your country", så har ikke noe i mot en betalingsside. Jeg har både Viaplay og Netflix, men begge suger på å oppdatere seriene.

Før SirSmokeAlot ble tvunget til å legge ned, var det favoritten min. Det var ryddig, gratis, man fikk egen konto slik at man kunne abonnere på seriene og de ble oppdatert hele tiden.

Jeg er spesielt glad i sitcoms.

Noen som har noen tips om en side? : )

Er det ikke ekstremt usosialt å piratkopiere?

Anonymous poster hash: aadb3...3af

Gjest badeand1
Skrevet

Hva mener du med usosialt?

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil helst ha en side jeg kan betale for, for kvalitet. Betaler allerede på to, men den ene suger litt og den andre suger veldig. Har du noen tips, slik at jeg slipper å være pirat? ;) Arr

Og hva mener du forresten med usosial? :P

Gjest Funky Punk
Skrevet

Stream-tv.me er en grei side.

De har ikke "alt", men jeg har iallefall brukt den til å streame TBBT, Falling skies, How I met your mother, Get On, Dexter osv

AnonymBruker
Skrevet

www.solarmovie.so

AnonymBruker
Skrevet

Er lei av gratissidene hvor man må finne veien gjennom all reklamen

adblock. Bare nevner det.

Anonymous poster hash: 950a4...d9d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

tv-series.me Anonymous poster hash: 78ec6...e08

AnonymBruker
Skrevet

www.iwatchonline.to

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...