Tibbie Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Hvor kan jeg streame serier (og filmer)? Er lei av gratissidene hvor man må finne veien gjennom all reklamen og "this can't be viewed in your country", så har ikke noe i mot en betalingsside. Jeg har både Viaplay og Netflix, men begge suger på å oppdatere seriene. Før SirSmokeAlot ble tvunget til å legge ned, var det favoritten min. Det var ryddig, gratis, man fikk egen konto slik at man kunne abonnere på seriene og de ble oppdatert hele tiden. Jeg er spesielt glad i sitcoms. Noen som har noen tips om en side? : )
Gjest Superwoman! Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 http://watchseries.lt Her har de serier 1
Tibbie Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2013 http://watchseries.lt Her har de serier Takk! Men dette er også en side hvor man blir videresendt og må deale med pop ups og annen irriterende rekalme. Men denne er i hvert fall mer oppdatert enn det Netflix og Viaplay er, så skal bruke den i mellomtiden. Takk for link, Stavangerjenta
Gjest badeand1 Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 (endret) http://www.free-tv-video-online.me/ popups og sånn kan du blokkere med adblock. Men nå husker jeg ikke om denne siden har reklame. Velg vidxden for best kvalitet. Endret 3. juli 2013 av Mortem 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 delishows.com e genial. ma betaler ikke. men man slipper å bli vidre sendt i hytt og pine. og her kommer det nye episoder fra ulike serier så fort de er ferdig på tv i usa. Anonymous poster hash: 730ce...a9c 2
Tibbie Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2013 http://www.free-tv-video-online.me/ popups og sånn kan du blokkere med adblock. Men nå husker jeg ikke om denne siden har reklame. Velg vidxden for best kvalitet. Takk, det skal jeg huske! delishows.com e genial. ma betaler ikke. men man slipper å bli vidre sendt i hytt og pine. og her kommer det nye episoder fra ulike serier så fort de er ferdig på tv i usa. Anonymous poster hash: 730ce...a9c Wææ, så bra! Tusen takk, jeg digger deg! :D 1
Gjest Superwoman! Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 Takk! Men dette er også en side hvor man blir videresendt og må deale med pop ups og annen irriterende rekalme. Men denne er i hvert fall mer oppdatert enn det Netflix og Viaplay er, så skal bruke den i mellomtiden. Takk for link, Stavangerjenta Beklager, eneste jeg vet om. Men nå så det jo ut som andre kom med linker som jeg også skal prøve! 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #8 Skrevet 3. juli 2013 www.tvmuse.eu www.tubeplus.me Anonymous poster hash: 78ec6...e08 1
Gjest J.Bourne Skrevet 7. juli 2013 #11 Skrevet 7. juli 2013 Hulu.com kombinert med hotspotshield, som lurer siden til å tro du har en amerikansk ip. Flott verktøy der du "må" være i us for å kunne se. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #12 Skrevet 7. juli 2013 Hvor kan jeg streame serier (og filmer)? Er lei av gratissidene hvor man må finne veien gjennom all reklamen og "this can't be viewed in your country", så har ikke noe i mot en betalingsside. Jeg har både Viaplay og Netflix, men begge suger på å oppdatere seriene. Før SirSmokeAlot ble tvunget til å legge ned, var det favoritten min. Det var ryddig, gratis, man fikk egen konto slik at man kunne abonnere på seriene og de ble oppdatert hele tiden. Jeg er spesielt glad i sitcoms. Noen som har noen tips om en side? : ) Er det ikke ekstremt usosialt å piratkopiere? Anonymous poster hash: aadb3...3af
Gjest badeand1 Skrevet 7. juli 2013 #13 Skrevet 7. juli 2013 Er det ikke ekstremt usosialt å piratkopiere?Anonymous poster hash: aadb3...3af Hva mener du med usosialt? 2
Tibbie Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #14 Skrevet 7. juli 2013 Er det ikke ekstremt usosialt å piratkopiere? Anonymous poster hash: aadb3...3af Jeg vil helst ha en side jeg kan betale for, for kvalitet. Betaler allerede på to, men den ene suger litt og den andre suger veldig. Har du noen tips, slik at jeg slipper å være pirat? Arr Og hva mener du forresten med usosial?
Gjest Funky Punk Skrevet 7. juli 2013 #15 Skrevet 7. juli 2013 Stream-tv.me er en grei side. De har ikke "alt", men jeg har iallefall brukt den til å streame TBBT, Falling skies, How I met your mother, Get On, Dexter osv
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #16 Skrevet 7. juli 2013 www.solarmovie.so Anonymous poster hash: 78ec6...e08
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #17 Skrevet 7. juli 2013 Er lei av gratissidene hvor man må finne veien gjennom all reklamen adblock. Bare nevner det. Anonymous poster hash: 950a4...d9d 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #18 Skrevet 9. juli 2013 tv-series.me Anonymous poster hash: 78ec6...e08
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #19 Skrevet 10. juli 2013 www.iwatchonline.to Anonymous poster hash: 78ec6...e08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå