Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er i et forhold som har var litt over 1 år. Det er lang avstand mellom oss, men tross stort savn og lang avstand er jeg utrolig lykkelig med han. Vi har forlovet oss og planlegger å gifte oss! Men... For en tid tilbake leste han noen meldinger jeg hadde sendt med en annen gutt som jeg også tilbringte litt tid med i en kort periode, før jeg ble sammen med han. Vi to var aldri alene. Fra min side har det aldri vært noe mer enn vennskap, fra han sin side vet jeg ikke, men vi hang sammen som venner. Nå klarer ikke han å få disse meldingene ut av hodet. Det er periodevis hvor disse kommer tilbake hvor han "plager" seg selv med at det måtte ha vært noe mellom oss 2. Meldingene går mest ut på hvordan har du det og jeg savner deg. Helt naturlig å savne en venn. Jeg har sagt det til han flere ganger at jeg ikke følte noe som helst for denne gutten. Jeg så på han som en venn. Det er alt! Men fortsatt plager han seg selv og det gjør vondt for meg at han ikke kan bare la det ligge. Etter at vi ble sammen og også tiden rett før vi ble sammen har jeg også hatt minimal kontakt med den andre gutten. Jeg har møtt på han i ettertid, ikke tilbringt tid med han. Da innbiller han seg at jeg ser annerledes på han. Hvordan kan jeg få han til å glemme noe som i utgangspunktet aldri har vært noe. Hvordan skal jeg få de "onde" tankene ut av hodet hans?. Jeg er livredd for at en sånn teit ting skal ødelegge det vi har sammen som ellers er heelt fantastisk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Han er sur for noen meldinger du sendte før dere ble sammen? Dette har han da ingenting med. Om det var noe mellom dere eller ikke er irrelevant.

Skrevet

Dette får du ikke gjort noe med. Det er han som må bestemme seg for å la dette ligge og heller nyte tilværelsen sammen med deg. Om han fortsetter å gnure på dette får du bare sette ned foten og si at nok er nok.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan kunne venneforholdet gå fra et aktivt "saavner deg vennen"-forhold til at du nesten ikke ser denne vennen etter at du fikk type? Jeg skjønner jo da at typen din tror at du egentlig hadde et godt øye for denne vennen? eller at du hadde vennen på gress eller noe..

Det beste du kan gjøre er å fortsette å forsikre typen din om at det er kun ham du vil ha, og du aldri så på vennen din som kjærestemateriale fordi "sånn og slik" (fyll inn egenskaper typen har som ikke vennen har)

Anonymous poster hash: 9c86d...14c
Skrevet

Men hvordan kunne venneforholdet gå fra et aktivt "saavner deg vennen"-forhold til at du nesten ikke ser denne vennen etter at du fikk type? Jeg skjønner jo da at typen din tror at du egentlig hadde et godt øye for denne vennen? eller at du hadde vennen på gress eller noe..

Anonymous poster hash: 9c86d...14c

Jeg skriver ofte til kompisene at jeg savner de, har sikkert skrevet at jeg elsker de også. Det er jo fordi jeg er svært glad i dem? Man kan ha et vennskap helt uten seksuelle følelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...