AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Har aldri hatt en brukbar foundtion, men kanskje noen her kan hjelpe meg? Den jeg har nå(roll on fra max factor tror jeg) flasser bare og ser helt forferdelig ut. Har ikke mye urenheter, men er fet i pannen og på nesen, og er fuktfattig i kinna(blir rimelig stram her etter dusj). Flasser også litt mellom bryna og på nesa. Er også i nød etter en fuktighetskrem. Bruker akkurat nå en fra Priori, men er ikke videre fornøyd med den. Synes ikke den gjør noe som helst annet en å gi solfaktor. Men det er også den eneste kremen jeg kan bruke etter å ha brukt serum fra MD formulations. Alt annet, tilogmed aloe vera, gjør meg ILD rød i fjeset:S Anonymous poster hash: 48841...939
Gjest BabyBlue Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Har du prøvd noe fra dermalogica? Vet at folk med sensitiv hud er fan av det merket. Aloe vera er ikke huden min heller glad i, mange som blir rød i ansiktet av det. Bruker selv mineral hygienics (pudder) eller burjois healthy mix foundation (flytende) til daglig bruk over solfaktor fra priori. Om du har fukfaktig hud kunne det også vært lurt å investere i en fuktmaske, liker selv veldig godt decleor sin
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Har du prøvd noe fra dermalogica? Vet at folk med sensitiv hud er fan av det merket. Aloe vera er ikke huden min heller glad i, mange som blir rød i ansiktet av det. Bruker selv mineral hygienics (pudder) eller burjois healthy mix foundation (flytende) til daglig bruk over solfaktor fra priori. Om du har fukfaktig hud kunne det også vært lurt å investere i en fuktmaske, liker selv veldig godt decleor sin Får kun rød hud av aloe når jeg bruker serumet. Om jeg slutter å bruker det en stund så reagerer ikke huden i det hele tatt. Må jo være noe i serumet som ikke går i combo med aloe:\ Men har ikke prøvd noe fra dermalogica, jeg har kun prøv type loreal, maxfactor, ting man finner på vita. Kjøper du på nett? Kan du i så fall linke til produktene du bruker? Anonymous poster hash: 48841...939
Gjest Nanne70 Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Denne ansiktslotionen fra md formulations er kjempefin for kombinasjonshud, men den er ganske dyr. Et rimeligere alternativ er denne fra Decleor, men det er mulig at du vil synes at den gir litt lite fukt i de tørre partiene. I så fall kan kanskje denne eller denne være bra alternativer. Decleor fungerer forøvrig bra i kombinasjon med md formulations. Jeg har hørt mye bra om Borjouis Healthy Mix som BabyBlue nevner, og så er den rimelig. Du får bl. a. kjøpt den her. Estèe Lauder's Double Wear Light Foundation skal også være bra for kombinasjonshud.
Nerine_ Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 (endret) Har du prøvd noe fra dermalogica? Vet at folk med sensitiv hud er fan av det merket. Aloe vera er ikke huden min heller glad i, mange som blir rød i ansiktet av det. Bruker selv mineral hygienics (pudder) eller burjois healthy mix foundation (flytende) til daglig bruk over solfaktor fra priori. Om du har fukfaktig hud kunne det også vært lurt å investere i en fuktmaske, liker selv veldig godt decleor sin Nå ble jeg veldig nysjerrig på å prøve den flytende foundationen du nevnte. Bruker selv pudderet. Kan jeg spørre hvilken farge du har på pudderet og flytende foundation? Og hvor kjøper du den? Endret 4. juli 2013 av Nerine_
Gjest sweetsugar Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Hadde samme problemet som deg. Drikk mere vann. Om du mener du drikker mye, drikk enda mer. Mulig det var varmen så gjorde det hos meg, men når det ble varmt drakk jeg mer vann. Etter en uke forsvant rødheten. Det var altså så rødt at jeg ikke klarte å dekke det til 100%
Gjest BabyBlue Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Nå ble jeg veldig nysjerrig på å prøve den flytende foundationen du nevnte. Bruker selv pudderet. Kan jeg spørre hvilken farge du har på pudderet og flytende foundation? Og hvor kjøper du den? Den flytende fra Bourjois blir laget av de samme som lager Chanel (faktisk de som eier Chanel), og den er skummelt lik Vitalumiere aqua, bare mye billigere selvsagt. Jeg kjøpte fargen Vanilla (52) fra DENNE selgeren på ebay, men den var hakket for mørk for min normalt lyse hud. Vurderer å kjøpe light vanilla (51) for å blande den ut med slik at jeg får fargen som matcher best, men det er nesten noe jeg må gjøre med alle foundations da jeg aldri finner noe som matcher helt. Jeg er ikke helt rosa, ikke helt gul, og da finner jeg aldri en 100% match Den fra mineral hygienics blir brukt i fairly light, men den er faktisk litt for rosa og litt for mørk for min hud. Men det er så lite forskjell at jeg slipper unna med det om jeg bruker blush og solpudder på en ordentlig måte
Nerine_ Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 Den flytende fra Bourjois blir laget av de samme som lager Chanel (faktisk de som eier Chanel), og den er skummelt lik Vitalumiere aqua, bare mye billigere selvsagt. Jeg kjøpte fargen Vanilla (52) fra DENNE selgeren på ebay, men den var hakket for mørk for min normalt lyse hud. Vurderer å kjøpe light vanilla (51) for å blande den ut med slik at jeg får fargen som matcher best, men det er nesten noe jeg må gjøre med alle foundations da jeg aldri finner noe som matcher helt. Jeg er ikke helt rosa, ikke helt gul, og da finner jeg aldri en 100% match Den fra mineral hygienics blir brukt i fairly light, men den er faktisk litt for rosa og litt for mørk for min hud. Men det er så lite forskjell at jeg slipper unna med det om jeg bruker blush og solpudder på en ordentlig måte Da skal jeg prøve den, har lett lenge etter en god flyende foundation. Ser den er billigere her, vet du om det er en siden som er til å stole på? http://www.echemist.co.uk/p-bourjois-healthy-mix-foundation
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Da skal jeg prøve den, har lett lenge etter en god flyende foundation. Ser den er billigere her, vet du om det er en siden som er til å stole på? http://www.echemist.co.uk/p-bourjois-healthy-mix-foundation Jeg kjøper min Bijouris foundation fra denne siden, helt til å stole på ja. Anonymous poster hash: 95e6d...3a1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 Haha, blandet ord der. Bourjois!* Anonymous poster hash: 95e6d...3a1
Nerine_ Skrevet 4. juli 2013 #11 Skrevet 4. juli 2013 Haha, blandet ord der. Bourjois!* Anonymous poster hash: 95e6d...3a1 Hehe Tok det lang tid før det kom?
Gjest BabyBlue Skrevet 4. juli 2013 #12 Skrevet 4. juli 2013 Hva ligger frakten på? Var jo knallpris på den siden.
Nerine_ Skrevet 4. juli 2013 #13 Skrevet 4. juli 2013 (endret) Hva ligger frakten på? Var jo knallpris på den siden. Gratis, blir ikke bedre enn det Endret 4. juli 2013 av Nerine_
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #15 Skrevet 4. juli 2013 Jøss så mange flotte tips om både produkter og nettsider! Frister å prøve ut den Nanne anbefalte fra MD, selv om den er litt dyr. Det jeg derimot bekymrer meg for ang. flytende foundation, og foundation generelt, er at den skal legge seg i linjene(har noen fine linjer i pannen). Vet ikke om andre typer foundation kan være bedre da? Anonymous poster hash: 48841...939
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #16 Skrevet 4. juli 2013 Hehe Tok det lang tid før det kom? Selve frakten tar ikke så lang tid, en uke ca for min del. Men forrige gang jeg bestilte klarte de å bli utsolgt idet jeg kjøpte den så måtte vente 2 uker ekstra før den kom på lager igjen. For linjer i pannen kan du forsøke primer kanskje? Og sette foundationen med pudder. Anonymous poster hash: 95e6d...3a1
Gjest BabyBlue Skrevet 5. juli 2013 #17 Skrevet 5. juli 2013 Jøss så mange flotte tips om både produkter og nettsider! Frister å prøve ut den Nanne anbefalte fra MD, selv om den er litt dyr. Det jeg derimot bekymrer meg for ang. flytende foundation, og foundation generelt, er at den skal legge seg i linjene(har noen fine linjer i pannen). Vet ikke om andre typer foundation kan være bedre da? Anonymous poster hash: 48841...939 Primer og settingpudder har mye å si. Utenom det kan denne videoen være redningen for mange kvinner som ødelegger sminken idet de prøver å sette den: Mange som herjer med foundation og annen base fordi de ødelegger alt i det kosten fyker over ansiktet. Ta heller og bruk en skikkelig primer for å jevne ut huden, påfør foundation, også ta settingpudder/vanlig pudder, og bruk en "puff" (eller en kost med en tett bust) for å presse produktet inn i huden og linjer. Videoen forklarer hvordan det fungerer, er helt genialt og har gitt ansiktssminken min et helt nytt liv, so to speak.
Nerine_ Skrevet 5. juli 2013 #18 Skrevet 5. juli 2013 (endret) Primer og settingpudder har mye å si. Utenom det kan denne videoen være redningen for mange kvinner som ødelegger sminken idet de prøver å sette den: Mange som herjer med foundation og annen base fordi de ødelegger alt i det kosten fyker over ansiktet. Ta heller og bruk en skikkelig primer for å jevne ut huden, påfør foundation, også ta settingpudder/vanlig pudder, og bruk en "puff" (eller en kost med en tett bust) for å presse produktet inn i huden og linjer. Videoen forklarer hvordan det fungerer, er helt genialt og har gitt ansiktssminken min et helt nytt liv, so to speak. Skjønner at jeg må anskaffe en primer... Kan du anbefale noen? Og fungerer mineral hygienics som settingpudder? Endret 5. juli 2013 av Nerine_
Gjest BabyBlue Skrevet 5. juli 2013 #19 Skrevet 5. juli 2013 Mineral hygienics tenker jeg er for tung for et settingpudder, jeg bruker silk naturals sitt perfecting powder og synes det er det beste jeg har vært borti da den inneholder naturlige ingredienser som silke, som har en utjevnende og oljeabsorberende effekt. Utenom det liker jeg også ultimate luxery treatment powder. Primeren jeg bruker for øyeblikket er DENNE fra iherb, som jeg er ganske fornøyd med Er også en fra hourglass jeg har veldig lyst til å prøve da den har fått god tilbakemelding fra makeupalley.
Nerine_ Skrevet 5. juli 2013 #20 Skrevet 5. juli 2013 Mineral hygienics tenker jeg er for tung for et settingpudder, jeg bruker silk naturals sitt perfecting powder og synes det er det beste jeg har vært borti da den inneholder naturlige ingredienser som silke, som har en utjevnende og oljeabsorberende effekt. Utenom det liker jeg også ultimate luxery treatment powder. Primeren jeg bruker for øyeblikket er DENNE fra iherb, som jeg er ganske fornøyd med Er også en fra hourglass jeg har veldig lyst til å prøve da den har fått god tilbakemelding fra makeupalley. Nå maser jeg fælt her, men hva slags kost bruker du til pudderet? Og bruker du bare fingrene til foundation/primer, eller svamp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå