Gå til innhold

Hva er det sterkeste ordet du kan bruke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo kaller en jente vi kjenner bare bittelitt for totalt misslykket. Hun er ikke pen. Synes det er ganske slemt sagt.

Jeg bruker grønnjævlig mye (harry ja - jeg vet)

Fantastisk er vel det mest positive ordet.

Skrevet

misslykket er nok det værste ordet jeg vet om, tviler på jeg kunne sagt det til noen! Skikkelig slemmt ord.. :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Kvalmende...

Skammet meg over å ha tenkt tanken etterpå (jeg sa det ikke til noen, tenkte det bare!)

Men han var det. Stakkers mannen kunne ikke noe for det, men jeg ble faktisk kvalm.

Han hadde en merkelig klumpete hud på hele halsen, nakken og oppetter deler av kinnene. Vanskelig å beskrive, jeg blir faktisk kvalm av å tenke på det!

Skrevet
Dette var interessant. Spørsmålet var åpent, og jeg mente det faktisk i positiv forstand: hva er det sterkeste positive ordet du kan bruke for å beskrive noen.

Alle tolket det i negativ forstand.

Oops! Var sikker på du mente negative ord, jeg også, frem til jeg leste andre innlegget ditt :oops:

....kanskje fordi jeg forbinder "sterke ord" med banning/ skittkasting.

Men jeg skal ta positive ord da, siden det ikke er noen av dem ennå:

De sterkeste positive ordene jeg bruker er vel "deilig" :sikle: og "RÅ!!!" :wow: , alt ettersom hvem som beskrives..

Gjest Catwoman
Skrevet

Liker ikke bruke ordet stygg, men kan si mindre pen.

Kan også buke ulekker,men det går ikke bare på utseende, og da er det gjerne et menneske som ved bitte litt anstrengelse kan bli litt bedre

i positiv forstand: nydelig, deilig, sexy pluss en mange andre

Gjest Moonshadow
Skrevet

Sterkeste ordet jeg kann bruke i positiv forstand må være Nydelig!

Skrevet

Positiv forstand: vakker

negativ forstand: shtøgg

:hoppe:

Gjest Anonymous
Skrevet

Positiv forstand: skjønn

Negativ forstand: øgly bøgly

Skrevet

Pos: Sinnsykt fiiiiin!

Neg: Motbydelig (da har det ubevisst eller bevisst noe med vedkommendes personlighet å gjøre)

Annonse
Skrevet

Positiv : Vakker

Negativ: Mindre pen.

De menneskene som faktisk er mindre pene, kan som oftest ikke noe for dette, og da skikker det seg ikke helt å kalle dem frastøtende og stygge - det må jo være helt forferdelig å bli kalt dette. Jeg vet jeg ville blitt knust. :cry:

Men dette kommer vel litt an på humøret, hva jeg ville kalle andre mennesker. Er jeg sint kan det komme mye stygt ramlende ut av munnen min, men som oftest mener jeg ikke noe med det. :wink:

Vakker er et dekkende begrep for mennesker som fortjener det. Det dekker både skjønnhet og personlighet - og nå er jeg fast overbevist om at skjønnheten får man gjennom utstråling.

Det var min mening. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...