Gjest Lille Mia Skrevet 15. april 2004 #1 Skrevet 15. april 2004 Hva er det sterkeste ordet du kan bruke for å beskrive et menneskes utseende?
Scorpina Skrevet 15. april 2004 #6 Skrevet 15. april 2004 Var da veldig så hyggelig vi skulle være her i dag hehe...hehe...men siden du spør. Tja, "disgøsting", "grusom"....!? Nei men ellers da?! Været er bra dere hm??
manji Skrevet 15. april 2004 #9 Skrevet 15. april 2004 Spørsmålet nå blir vel om dere kjenner noen som er disse tingene. Jeg tror ikke jeg vet om noen som er direkte stygg. Uheldig med utseendet kanskje... men ikke stygg. :-?
Rapitap Skrevet 15. april 2004 #10 Skrevet 15. april 2004 >jeg så en gang en eldre mann med ett slikt løst pløsehud-klumpete tryne. Han bøyde seg forover og snudde på hodet idet han sto i 90 grader, og nesen dinglet på han!!!. :o Den haaaang nedover...og duppet fram og tilbake etter at mannens hode sto stille... .....gir meg frysninger, men det var samtidig meget fascinerende å bevitne...... (nesen stopper aldri å vokse. I'm a beliver!)
Gjest GreenSky Skrevet 15. april 2004 #11 Skrevet 15. april 2004 Har sett noen virkelig stygge mennesker, ja, i jobbsammenheng i alle fall. Selv om jeg tror disse kunne gjort mye for å rette opp på utseendet. Et lite bad i ny og ne, f.eks.
manji Skrevet 15. april 2004 #12 Skrevet 15. april 2004 Er vel en forskjell på skitne mennesker, og stygge, er det ikke? Jeg møtte mange skitne mennesker da jeg jobbet i butikk. De lokale alkoholikerne var ikke direkte pene, liksom.
Padmee Skrevet 15. april 2004 #14 Skrevet 15. april 2004 Det sterkeste uttrykket jeg kunne ha funnet på å bruke om en persons utseende må vel være at "han/ho ser ikke ut i måneskinn." Ellers kan jeg vel få meg til å si at en person er feit, men jeg tviler på at det er sterkere enn det første.
Rapitap Skrevet 15. april 2004 #16 Skrevet 15. april 2004 Hva med dette utrykket da: "Du ser ut som en pudding i trynet!" Hvordan oppfatter dere det?
Suzy Skrevet 15. april 2004 #17 Skrevet 15. april 2004 Frastøtende er noe av det verste jeg kunne si :-?
Gjest Lille Mia Skrevet 15. april 2004 #19 Skrevet 15. april 2004 Dette var interessant. Spørsmålet var åpent, og jeg mente det faktisk i positiv forstand: hva er det sterkeste positive ordet du kan bruke for å beskrive noen. Alle tolket det i negativ forstand.
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #20 Skrevet 15. april 2004 Onomatepoetikon Hva har det det ordet med dette å gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå