AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Av ren nyskjerrighet lurer jeg på hvordan disse to skolene er i forhold til hverandre? Hørt at Stovner er typisk "Ghetto" skole, men hva med Etterstad? Hvordan er miljøet blant elevene på begge skolene, og hvordan er fordelingen av kjønn der? Vet at begge skolene har ganske høy prosentandel med innvandrere. Anonymous poster hash: 59581...3f2
Gjest extra Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Av ren nyskjerrighet lurer jeg på hvordan disse to skolene er i forhold til hverandre? Hørt at Stovner er typisk "Ghetto" skole, men hva med Etterstad? Hvordan er miljøet blant elevene på begge skolene, og hvordan er fordelingen av kjønn der? Vet at begge skolene har ganske høy prosentandel med innvandrere. Anonymous poster hash: 59581...3f2 Jeg har selv gått på den skolen og vil ikke anbefale min verste fiende å gå der. Muligens at tingene har endret seg, men i perioden 1998-2004 var det mye tull der.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Jeg har selv gått på den skolen og vil ikke anbefale min verste fiende å gå der. Muligens at tingene har endret seg, men i perioden 1998-2004 var det mye tull der. Hvilken skole ref. du til nå? Anonymous poster hash: 59581...3f2
Gjest extra Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Hvilken skole ref. du til nå? Anonymous poster hash: 59581...3f2 Stovner videregående skole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå