Gjest anonym Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Når jeg blir såret av noe kjæresten min sier eller gjør,så blir jeg så lei meg. Npr han sårer meg så bruker jeg å såre han sikkelig verre en hva han gjorde.jeg sier masse piss kun for at han skal bli lei seg. Det ender alltid med at jeg får det jjempe vondt av det jeg gjør i mot han og angrer sikkelig på det men samtidi så tar jeg meg selv i å gjøre det flere ganger.hvorfor??!
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Først og fremst, si unnskyld. Og siden du er oppmerksom på at du gjør dette, så har du jo noe å jobbe med. Er mye verre når man ikke klarer å innse slike ting selv spør du meg. Kanskje dere også skulle hatt en prat om de tingene han sier som sårer deg også? Jeg har et par ting som får meg til å tenne på alle plugger umiddelbart pga. ting i fortiden, men det er jo ting folk umulig kan vite om jeg ikke forteller dem det:P Anonymous poster hash: b5c41...beb 1
Gjest Sara Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Du høres ut som kjæresten min. Jeg er så sliten av alle 'salvene' han fyrer av i sinne/når han er skuffet e'l, at jeg revurderer hele forholdet. Hva med å SI at du er såret, istedetfor å oppføre deg sånn? Jeg orker iallefall ikke ha det sånn i lengden!
Havbris Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Dere har vel noen kilometer å gå når det gjelder kunnskap om kommunikasjon. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå