Gå til innhold

snart 4 år, Hunderfossen familiepark?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenta mi er snart 4 år, og vi lurer på om Hunderfossen familiepark passer da? :) Får hun være med på mye, eller passer det bedre for enda større barn?

Anonymous poster hash: ff12e...7b3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg var i hunderfossen fikk jeg inntrykk av at det er mest for små barn. Det kommer til et punkt hvor ungene fort blir for store til de fleste av attraksjonene.

Men dette er en god stund siden så kan være ting har forandret seg nå.

Men jeg vet om flere jeg kjenner som skal til hunderfossen, eller har vært der. Med unger fra 2-7 års alderen. Så 4 er vel kanskje midt i blinken :)

Gjest Keikolina
Skrevet

Tror 4 år er en passe alder der.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en på snart 5 som skal dit, og har i tilegg to barn på 12 og 14år, så håper det blir kjekt for de også da.. Fikk med meg en katalog på fritidmessa, så såg jo ut som det var litt for begge de aldersgruppene :) Skal på trollnatt også :) Der anbefales det å kjøpe biletter i forkant siden det er begrenset antall pr kveld

Anonymous poster hash: 70574...d80
Skrevet

Vi var der med jenta vår på litt under 3 nå, og det var masse gøy for henne. Endel er også for større barn, men det var mer enn nok for de små også. Så vil tro en 4 åring vil kose seg der.

Skrevet

En 4 åring vil få det supert der :)

Gjest putta
Skrevet

du har jo oxo lilleputthammer rett ved siden av hunderfossen som ett evn alternativ.Der er visst alt for de minste sies det.

Skrevet

Midt i blinken for 4-åringer.

Er nok redd for at det kan være litt lite å gjøre for en 12 og 14-åring, men noe er det jo.

Vi bor ikke så altfor langt unna, så har vært der både i barnehage, skole og privat sammenheng. Mine er 11 og 13 og har vokst fra stedet.

Skrevet

Vil passe perfekt for en fireåring! Ekstra morsomt om hun kjenner til eventyrene fra før, tror det har endel å si for opplevelsen.

Jeg var der masse i oppveksten og vokser aldri fra Hunderfossen, synes det er utrolig koselig der... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Passer perfekt for småunger, tok med minstebroren der når han var 5 :)

Anonymous poster hash: 4f94e...0b9
Skrevet

Snuppa vår likte seg godt på Hunderfossen, lilleputthammer og barnas gård (kose med kaninene)

Men lilleputthammer var veldig foreldrevennlig med loungemøbler overalt :) også var det mye roligere der. Jenta vår kjørte berg og dalbanen sikkert 20 ganger:)

Skrevet

Min var også rett under fire da vi var der første gang, han storkoste seg :) Skal dit igjen i år, nå er han rett under seks år, og ut i fra kusinenes alder da vi var der for to år siden så vil det fortsatt være et OK sted for han :)

Skrevet

Vi var på Lilleputthammer da gutta var 4 og 6, og det var helt perfekt! Den miste kunne være med på alt unntatt en karusell, og den største fikk boltre seg fritt i alle attraksjonene. I fjor var vi på Hunderfossen (da var de 6 og 8 år), og da var det helt perfekt. Mye roligere på Lilleputthammer, og veldig foreldrevennlig. Også mer enn stort nok for småbarn.

Skrevet

Vi hadde med vår nevø da han var fire år. Han stortivdes. Snakket ikke om noe annet etterpå.. Sprengte litt grenser for sin del, da har syntes den raftingen så skummel ut. Men etter vi hadde kjørt den noen ganger, var redselen overvunnet og vi kjørte det sikkert 20 ganger etterpå. Han rakk ikke alt på den dagen vi var der, og snakket lenge om at han glemte å kjøre lastebilene en gang til.. Det var helt klart en opplevelse for han iallefall. Han er nå snart 7 år, og snakker stadig om da vi var i Hunderfossen. God tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...