AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Del Skrevet 3. juli 2013 Jeg, mannen og datteren skal på vårt aller første møte med campinglivet og jeg trenger derfor hjelp til hva slags utstyr som er nødvendig å ha for å få kokt kaffe og poteter.. Jeg har virkelig ingen peiling på hva vi trenger?! Noen her med peiling? Primus, stormkjøkken, rødsprit, gass osvosv.... Ææææ! Haha Tusen takk! :-) Anonymous poster hash: ef6ba...487 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #2 Del Skrevet 3. juli 2013 Du kan jo lese litt her; http://www.fjellforum.no/topic/12450-stormkj%C3%B8kken-vs-gassbrenner-vs-primus/ Det er kanskje også i utgangspunktet et mere egnet forum å stille samme spm i Selv har jeg med stormkjøkken kun som backup, foretrekker å bruke bål Bakt potet er nammis, mye bedre enn kokte Anonymous poster hash: b7866...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. oktober 2023 #3 Del Skrevet 16. oktober 2023 Bruker Kvistbrenner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #4 Del Skrevet 16. oktober 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Bruker Kvistbrenner Du svarer 10 år senere😂kuult! Jeg har kvistbrenner jeg også, den er gullegod så lenge det er nok kvist å fylle på med😉 Anonymkode: 14e22...448 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gringo01 Skrevet 16. oktober 2023 #5 Del Skrevet 16. oktober 2023 Biltema har stormkjøkken og gass https://www.biltema.no/fritid/friluftsliv-og-camping/stormkjokken/stormkjokken-10-deler-2000051344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #6 Del Skrevet 16. oktober 2023 Maskinfører skrev (13 minutter siden): Bruker Kvistbrenner Hvordan i helvete klarer du dra opp en 10 år gammel tråd??? Sett du har gjort dette flere ganger 🤣 Anonymkode: cef2f...9f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. oktober 2023 #7 Del Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du svarer 10 år senere😂kuult! Jeg har kvistbrenner jeg også, den er gullegod så lenge det er nok kvist å fylle på med😉 Anonymkode: 14e22...448 Ja det er kult ante ikke at det fantes trodde jeg måtte lage en ny ang dette ja de er veldig gode kjenner en med masse skog så har nå kappet opp masse tørr gran og furu kvister så har 5 fulle poser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. oktober 2023 #8 Del Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan i helvete klarer du dra opp en 10 år gammel tråd??? Sett du har gjort dette flere ganger 🤣 Anonymkode: cef2f...9f3 Det kom opp automatisk når jeg søkte om temaet på Google ser du 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. oktober 2023 #9 Del Skrevet 16. oktober 2023 Gringo01 skrev (13 minutter siden): Biltema har stormkjøkken og gass https://www.biltema.no/fritid/friluftsliv-og-camping/stormkjokken/stormkjokken-10-deler-2000051344 Det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå