Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mellomtingen, om jeg må velge :vetikke: En rampete og nysgjerrig men rolig og trygg kiz. :fnise:

Skrevet

Helt enig.

Så faktisk på tv, fra eskremsportveko i.. valdres? Der hadde de mistet en god kamerat året før, likevel fortsatte de som før.

Foreldrene mine dykket før, men etter de mistet ei venninne, som etterlot seg 2 små barn i en dykkerulykke, fikk de et annet syn på det, og mistet all lyst til å noen gang dykke igjen.

Det blir liksom noe annet når man opplever det selv, at noen man kjenner dør, for det skjer jo alltid med andre, ikke en selv..

I ekstremsport miljøene har jo de fleste opplevd dødsfall og stygge ulykker tett på.

Ekstemsportveko på Voss :-)

Skrevet

Det har jeg tenkt på, da jeg kjenner noen som driver med det, og som nettopp var heldig å overlevde en stygg ulykke.

Det har ikke skremt vedkommende, som er i gang med å melde seg på et av verdens tøffeste motorsykkelløp med flere dødsfall hvert år.

Jeg er så glad jeg ikke er kjæresten som må bekymre meg for om han overlever til stadighet. Så nei takk!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ekstremsport jenta, og de 3 alvorlige skadene jeg har hatt, har jeg faktisk fått i hjemmet.. urk.

Men ja, jeg har blitt dumpa 2 ganger fordi mannen sa "jeg vil ikke sitte og lure på om jeg blir enke eller hva". Så de taklet ikke frykten, som de selv hadde.

Anonymous poster hash: f3f93...335

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...