Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Er det flere som har merket at mange av barnløse kvinner kan være veldig sære? Kan det å ikke få barn gjøre noe med deg som kvinne slik at du blir litt gal?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Enig!!!! Har ikke unger selv og er ikke sær, men jeg er vel regelen som bekrefter unntaket ellerno!!!!! Og så er mammadamer sære!!! KJEMPESÆRE!!!!!!! Damer generelt er vel litt rare... unntatt meg, da Anonymous poster hash: 2275b...60e
Petra75 Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Moahahaha!!! Er nok heller det at vi ikke har fått barn fordi vi er sære fra før 9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Ja, de kler seg spesielt og har minst 5 katterAnonymous poster hash: 76308...da4 1
Gjest Crazycatlady Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Åja,hvorfor det?Fordi alle kvinner må ha barn? Hva mener du med sær da? Syns nå mange av de venninnene jeg hadde som har barn er blitt kjedelige,og har omtrent mistet personligheten sin siden man aldri ser dem.Alt handler kun om barna uansett. 11
Gjest Crazycatlady Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 Vel,jeg har to katter og et stk mannfolk. Er jeg sær da? 2
Gjest Houdini Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 Må være fordi de kun bruker tiden på seg selv, det er deilig å fokusere andre og andres problemer, da føler man seg nyttig! Og hva er mer givende enn å bruke tiden på små egenproduserte kopier som skal viderebringe deres middelmådige gener? Når kvinner får barn blir fokuset flyttet og man får andre perspektiver, blir ikke meg-meg lenger, psyken tvinges til å forandres, de små som trenger alt fra bleie, mat og alt mulig merkelig. Det er rett og slett sunt og det er naturens gang. Frivillig barnløse går bare oppi seg selv hele tida, det gjør jo at dem bare ser seg selv. De blir ofte kattekvinner.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2013 #8 Skrevet 3. juli 2013 Alle er vi nok sære på en eller annen måte, barnløs eller ei
Gjest Tirkes Skrevet 3. juli 2013 #9 Skrevet 3. juli 2013 (endret) Ja, vi blir sære. Litt som tisper som ikke får valper så begynner de ofte å bite tånegler, rastløse på natterstid og oppmerksomhetssyke når du drar på jobb. Eventuelt så er barnløse kvinner litt mer selvsentrerte enn mødre - for tiden bruker de på seg selv, partner og øvrig familie. Penger bruker de på seg selv, partner og øvrig familie... Lite barn som trenger tid, penger, energi og oppmerksomhet. Jeg har en søster med barn, og jeg elsker barna hennes. Men jeg savner søsteren min. Jeg har stått mer på stedet hvil og har beholdt interesser, går ofte ut på konserter, kino, jobber lange kvelder, har vennepar innom og spiser god mat og er oppe til langt på natt. Søsteren min var som meg. Men nå er hun A-menneske som er mer opptatt av å bruke helgene i lekeparker, prate om datteren som ikke rydder opp dukkeklærne sine, og hva de sa om sønnen på foreldremøte i barnehagen. Barna er alfa og omega. Og jeg forstår henne godt. Og synes hun prioriterer helt riktig. Men som nevnt - jeg savner søsteren min. Siden kvinner flest får barn, så antar jeg at vi barnløse blir sett på som sære.. med våre interesser og gjøremål som ofte omhandler ting utenfor husets fire vegger og kjernefamilien. (Ja, jeg generaliserte gjennom hele innlegget). Endret 3. juli 2013 av Tirkes 11
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #10 Skrevet 3. juli 2013 Må være fordi de kun bruker tiden på seg selv, det er deilig å fokusere andre og andres problemer, da føler man seg nyttig! Og hva er mer givende enn å bruke tiden på små egenproduserte kopier som skal viderebringe deres middelmådige gener? Når kvinner får barn blir fokuset flyttet og man får andre perspektiver, blir ikke meg-meg lenger, psyken tvinges til å forandres, de små som trenger alt fra bleie, mat og alt mulig merkelig. Det er rett og slett sunt og det er naturens gang. Frivillig barnløse går bare oppi seg selv hele tida, det gjør jo at dem bare ser seg selv. De blir ofte kattekvinner. Jeg dropper å få barn slik at jeg kan reise rundt i andre land for å jobbe mot en bedre fremtid for oss alle. Mener du at det er å ikke ha andre perspektiver? Anonymous poster hash: 2275b...60e 6
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #11 Skrevet 3. juli 2013 Hysteria heter det. Tror det har noe å gjøre med at livmoren verker så meget at kvinnene blir gale. Anonymous poster hash: 4972e...240 1
Gjest Violetta Skrevet 3. juli 2013 #12 Skrevet 3. juli 2013 Jeg var sær før jeg fikk barn, noen vil sikkert si at jeg bare ble enda særere etter jeg fikk barn.
Cata Skrevet 3. juli 2013 #13 Skrevet 3. juli 2013 Visst er jeg sær. Det er derfor jeg ikke har fått barn. Tror kanskje flere sære kvinner (og menn) ville gjort barna sine en stor tjeneste dersom de hadde valgt å forbli barnløse . 6
Gjest Tirkes Skrevet 3. juli 2013 #14 Skrevet 3. juli 2013 Hysteria heter det. Tror det har noe å gjøre med at livmoren verker så meget at kvinnene blir gale. Anonymous poster hash: 4972e...240 Finnes mye morsomme piller man kan ta mot verk. ^^ 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #15 Skrevet 3. juli 2013 Finnes mye morsomme piller man kan ta mot verk. ^^ Piller er da ikke nødvendig, jeg bare røska'n ut, jeg. Anonymous poster hash: 2275b...60e 4
Anoia Skrevet 3. juli 2013 #16 Skrevet 3. juli 2013 Hysteria heter det. Tror det har noe å gjøre med at livmoren verker så meget at kvinnene blir gale. Anonymous poster hash: 4972e...240 Hysteria kan lett kureres! http://www.explorehistoricalif.com/hysteria.html 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. juli 2013 #17 Skrevet 3. juli 2013 (endret) Vi endrer ikke personlighet. Jeg har ikke katt Endret 3. juli 2013 av Evilposelos
Gjest Houdini Skrevet 3. juli 2013 #18 Skrevet 3. juli 2013 Jeg dropper å få barn slik at jeg kan reise rundt i andre land for å jobbe mot en bedre fremtid for oss alle. Mener du at det er å ikke ha andre perspektiver? Anonymous poster hash: 2275b...60e Spørs hva i all verden du driver med i utlandet? Uansett er det egoistisk motivert, de fleste er drevet av behovet for å føle seg bra og for å oppnå aktelse, derav egoisme. Hvis det er er av den positive sorten, bra for deg. 1
Sulosi Skrevet 3. juli 2013 #19 Skrevet 3. juli 2013 Tråden er ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov. Sulosi, mod.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #20 Skrevet 3. juli 2013 Spørs hva i all verden du driver med i utlandet? Uansett er det egoistisk motivert, de fleste er drevet av behovet for å føle seg bra og for å oppnå aktelse, derav egoisme. Hvis det er er av den positive sorten, bra for deg. Og det er ikke egoistisk motivert å få unger? Jeg tør påstå at jeg hjelper flere folk daglig enn det mammaer gjør med sitt evinnelige gnål om barnebæsj og poden som greide å spise eplemos uten å sikle det utover hele tapetet, takk. Anonymous poster hash: 2275b...60e 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå