Cristella Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Jeg har fri hele denne uken, og hele neste. Siden sambo er bortreist tenkte jeg egentlig å bare nyte alenedagene så langt som mulig, og kanskje bli hekta på et par nye serier. Problemet er bare at jeg ikke finner noen jeg liker skikkelig godt enda... Jeg elsker serier som Grey's Anatomy, Frustrerte fruer, Gossip Girl, Vampire Diaries, ja den stilen der! Har dere noen tips til gode serier jeg burde se? Har begynt på frustrerte fruer for fjerde gang nå, og kjenner at jeg burde finne meg noe nytt å se på! På forhånd - takk!
Gjest Herr Heftig Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 En serie som ikke er så bra (i følge anmelderne), men som alltid får meg i godt humør er Joey. Det er en spin-off fra Friends. Vet den ikke ligner på noen av du skrev opp, men jeg driver å ser den nå for fjerde gang (ikke på rad da) og jeg blir like glad.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Breaking bad. Ligner absolutt ikke på de du har listet opp, men serien er så bra! Anonymous poster hash: 8e3c4...efe
super-s Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Jeg har fått anbefalt Pretty Little Liars av flere venninner
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Pretty little liars Sex and the city Gilmore girls Life unexpected Entourage Buffy
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #8 Skrevet 3. juli 2013 Prison break! Anonymous poster hash: 76a97...535 1
Topplue Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 666 Park avenue Hart of Dixie Private practise Girls Gossip girl Alcatraz Big love Dirty sexy money The lying game Pan am The OC United states of Tara Parenthood Providence
temolitus Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 pll revenge prison break castle lipstick jungle glee gossip girl csi carrie greys anatomy veronica mars the oc
Annabel Skrevet 4. juli 2013 #11 Skrevet 4. juli 2013 (endret) Pretty Little Liars The Lying Game Heroes House The Secret Cercle (selv om det ble tatt av etter en sesong...) ^^ Endret 4. juli 2013 av AnnaBell93
Djungelvrål Skrevet 4. juli 2013 #12 Skrevet 4. juli 2013 Nurse Jackie The big C Breaking bad Big Love Lipstick Jungle Parenthood Brothers and sisters Six feet under
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå