Gå til innhold

Den beste førstemeldingen. 1 eller 2?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er den beste førstemeldingen?

1. Skjer/Hva gjør du... noe i den dur.

eller

2. Med å finne på noe en dag?

Anonymous poster hash: be56b...715
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

3. Jeg er hypp på deg og vil date/pule/bli sammen med deg.

Anonymous poster hash: 8549b...8e6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville skrevet noe sånt som "Heisann! Hvordan går det? Lyst å finne på noe en dag, kino for eksempel? Hilsen Martin"

Anonymous poster hash: 508a8...f28
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alternativ 1 hørtes best ut, synes jeg. Da får du muligheten til å varme opp samtalen gjerne, før du trår til og slenger alternativ 2 opp på disken, om det fortsatt er interesse for det da.

Er alternativ 3 en gang et mulig alternativ? Eller var det bare bitter trolling, slik vi er blitt vant til i det siste?

Anonymous poster hash: d3af9...fc9
AnonymBruker
Skrevet

Alternativ 1 hørtes best ut, synes jeg. Da får du muligheten til å varme opp samtalen gjerne, før du trår til og slenger alternativ 2 opp på disken, om det fortsatt er interesse for det da.

Er alternativ 3 en gang et mulig alternativ? Eller var det bare bitter trolling, slik vi er blitt vant til i det siste?

Alternativ 3 er skrevet av en annen enn ts.

Like greit å skrive alternativ 3, alle vet jo at du til syvende og sist er hypp på å pule.

Anonymous poster hash: ba939...554

AnonymBruker
Skrevet

Like greit å skrive alternativ 3, alle vet jo at du til syvende og sist er hypp på å pule.

Jeg er jo interessert i et forhold, og ingen pulekompis.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke trolling. Det er bare et alternativ for de som eventuelt tør å være direkte og si hva de egentlig vil i stedet for å gå rundt grøten. Sier ikke at det nødvendigvis er et bedre alternativ enn 1 og 2 - men fortsatt et alternativ.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke trolling. Det er bare et alternativ for de som eventuelt tør å være direkte og si hva de egentlig vil i stedet for å gå rundt grøten. Sier ikke at det nødvendigvis er et bedre alternativ enn 1 og 2 - men fortsatt et alternativ.

Hva de egentlig vil? Jeg er jo ute etter noe mer en et puleforhold.

AnonymBruker
Skrevet

Hva de egentlig vil? Jeg er jo ute etter noe mer en et puleforhold.

Det var derfor jeg skrev tre underalternativer med skråstrek mellom - date/pule/bli sammen. Med andre ord - stryk det som ikke passer.

AnonymBruker
Skrevet

At jeg er faktisk? :) Nei, dessverre altså. Sex ér viktig i kjæresterelasjoner, men akkurat nå er det slettes ikke hva jeg " til syvende og sist " er hypp på.

Men om du ikke tror meg, eventuelt ikke har forståelse for hvordan, så er det ikke noe jeg kan gjøre noe med. Alt jeg kan er å informere litt om sannheten, men hvordan andre oppfatter den er jo opp til hver enkelt.

AnonymBruker
Skrevet

Se det an på jenta.

"Halla, du vil ikke være med ned i min avlytningsfrie kjeller og planlegge vårt fremadstormende verdensherredømme en dag?" ville fungert flott på meg. Faktisk ville jeg blitt fryktelig glad for en slik melding, og du ville automatisk fått mange pluss i boka. Hos mange andre ville du derimot blitt stempla som en idiot.

Anonymous poster hash: c8149...116
AnonymBruker
Skrevet

At jeg er faktisk? :) Nei, dessverre altså. Sex ér viktig i kjæresterelasjoner, men akkurat nå er det slettes ikke hva jeg " til syvende og sist " er hypp på.

Men om du ikke tror meg, eventuelt ikke har forståelse for hvordan, så er det ikke noe jeg kan gjøre noe med. Alt jeg kan er å informere litt om sannheten, men hvordan andre oppfatter den er jo opp til hver enkelt.

Tror AB (innlegg #5) bare mener at puling hører med i et forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Tror AB (innlegg #5) bare mener at puling hører med i et forhold.

Åja, sier du det. Vel, hva kan man si til slikt da?

Bortsett fra; Enig. ^^

AnonymBruker
Skrevet

Åja, sier du det. Vel, hva kan man si til slikt da?

Bortsett fra; Enig. ^^

Nettopp. Men det måtte tydeligvis inn med teskje ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er snakk om førstemelding til ei du ikke kjenner, er begge alternativene like dårlige. Rett og slett fordi du overhodet ikke skiller deg fra andre.

Anonymous poster hash: e8f55...d65
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner personen fra før, men ikke noe godt. Bor på samme plass, og møttes på samme fest av og til.

- ts

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp. Men det måtte tydeligvis inn med teskje ;)

Ikke misforstå meg for meget ved å prosjektere dine meninger og preferanser over på meg da. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke misforstå meg for meget ved å prosjektere dine meninger og preferanser over på meg da. ;)

Jeg gjorde ikke det. Men nå gjør du det :)

Skrevet

Ingen av dem, jeg foretrekker menn som kan skrive (og snakke) i hele setninger! Jeg foretrekker også en introduksjon før jeg blir spurt om å bli med ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde ikke det. Men nå gjør du det :)

Wow. Oki.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...