Gå til innhold

Pensko til oss med lav rist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker str 36 i sko, men sliter så grusomt med å finne sko som passer til mine lave rister. Jeg kan ikke bruke vanlige pumps, uansett str. Og det er så leit, for jeg er lei av sko med snøringer og sånt. Finnes det pumps til folk med lav rist? De bare vipper av hælene mine...

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Det er lav vrist du har antar jeg ?

Mine ben er ganske smale, med høy vrist.

Jeg tror du bør gå etter sko som er sydd på en smal lest.

Italienske sko pleier være gode på det,

AnonymBruker
Skrevet

Vrist, ja. Av ren nysgjerrighet, hva er problemet? Jeg har smale, lange føtter med veldig høy vrist og jeg faller ut av de fleste sko jeg prøver, så jeg ville trodd at lav vrist var en fordel, men det er det tydeligvis ikke!

Anonymous poster hash: f73a3...627
Skrevet

Jeg trodde også at lav vrist måtte være å foretrekke, og det ser finere ut i pumps også. Mine er skyhøye og jeg ønsker meg lavere.. Går ofte for skolett-typer og finsko med mer oppbygning foran enn pumps har fordi det skjuler vristen. Eller mener du lav fotbue?

Skrevet

Jeg har bittelitt smal fot og lav vrist og null pumpsproblemer hvis skoene ikke har bred lest, vristene berøres jo ikke videre av pumps. Det er ikke hælene dine som er smale, da TS?

Gjest Riskjeks
Skrevet

Tror du heller mener lav fotbue? Evt. smale hæler. Jeg har smale hæler, og det gjør det vanskelig å finne sko som passer, fordi hælene liksom sklir fra side til side i skoene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...