AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Min kjære fortalte meg her om dagen at han føler seg ekskludert med tanke på å treffe min familie. Han har truffet min mor et par ganger, men aldri far. Selv treffer jeg min far maks et par ganger i året, så jeg har ikke noe behov for å dra med meg typen til far. Vi har ikke svært sammen lenge, kun et par måneder. Jeg har ikke truffet hans foreldre, da han ikke har invitert meg til det. Når han har snakket med moren sin i telefonen med meg tilstede, har moren hans mast om at vi må komme på besøk en dag/helg så de får møtt meg, men han bare ror seg avgårde og sier at "vi får se". Jeg har ikke lyst til å treffe foreldrene hans ennå, men det tror jeg ikke han vet. Hvem gir han rett til å si til meg at han føler seg ekskludert, når han selv ikke har invitert meg til å treffe sin familie? Er det helt dust av meg å si nei når han spør om han snart får treffe faren min? Jeg er 21 og han er 28 forresten. Anonymous poster hash: d4dda...9cc
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Litt rart at han føler det når han ikke har vist fram deg til sine foreldre. Han har jo møtt din mor i det minste Anonymous poster hash: b6f93...009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå