AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Har nylig vært å stripet håret hos frisør, men synes stripene har blitt litt gule, spesielt nær hodebunnen. Går det å bruke sånn blåsjampo mot det, eller funker det bare når det er farget? Stripene er bleket. Og så synes jeg fargen har blitt litt for kald for meg? Noen som vet hva jeg kan gjøre for at fargen skal bli litt varmere?Anonymous poster hash: 2128b...e93
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Det er jo så mange flinke her, er det ingen som har peiling på dette? =)Anonymous poster hash: 7622a...705
Rosa Sitron Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Jeg bruker sølvshampoo til bleket hår. Den er lilla så antar det er det du mener med blåshampoo. Det går supert =)
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Jeg bruker sølvshampoo til bleket hår. Den er lilla så antar det er det du mener med blåshampoo. Det går supert =) Hehe, ja er nok det jeg mener Bruker du det på nybleket hår med gulskjær, eller bruker du det på hår som har blitt gult av "misfarging" over tid?Anonymous poster hash: 7622a...705
Gjest Murica Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Jeg helbleiket håret mitt før, kjøpte fiolett shampoo, håret mitt ble kritthvitt.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Jeg helbleiket håret mitt før, kjøpte fiolett shampoo, håret mitt ble kritthvitt. hvilket merke? Anonymous poster hash: 28835...72a
Gjest Murica Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 (endret) Joico Color endure Violet shampoo & Conditioner. Står bakpå man skal bruke den et par ganger i uka og la det sitte i ca 10 minutt eller noe slikt. Det funket ikke på meg, fikk bare lilla hår. Så jeg vasket daglig og lot det sitte i maks 1 minutt, etter noen dager så blir håret fritt for gul-toner. Endret 4. juli 2013 av Murica
Armitage Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 Den beste shampooen til dette er faktisk Redken Silver Charge. Den er for menn, men vi selger mye av den til kvinner med bleket hår også og vi bruker den bak i vasken. http://www.feelunique.com/p/Redken-for-Men-Silver-Charge-Shampoo-300ml Ellers så kan du gå tilbake til frisøren og be dem om å korrigere dette ved å legge over en lysfarge med pigmenter som nøytraliserer det gule.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå