AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Når man runder en viss uke begynner man å merke forskjellige bivirkninger som man ikke visste om. Nå snakker jeg ikke om de mørkende brystvortende eller det vondte bekkenet.. Men som for eksempel jeg har fått i det siste: Så utrolig mye svart "dun" på magen. Små tynne svarte hår som dekker øverste delen av magen min. Noen som har noen flere eksempler på bivirkninger man ikke blir fortalt om.. Anonymous poster hash: 09f19...004
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Graviditet er ingen sykdom i seg selv. Det blir derfor helt feil å bruke begrepet bivirkninger på dette. Anonymous poster hash: c77bb...9b6 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Graviditet er ingen sykdom i seg selv. Det blir derfor helt feil å bruke begrepet bivirkninger på dette. Anonymous poster hash: c77bb...9b6 Ja da fikk du noe å hakke på idag også. Dagen redda... De fleste oppegående menneskene forstår hva jeg skal frem til... -TS Anonymous poster hash: 09f19...004 29
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Hadde hørt mye om kvalme, tretthet osv - men ingenting om blødninger under sex pga slimhinner som blir mer følsomme. Dog hadde jeg hørt om lettblødende tannkjøtt. Aner ikke hvorfor ingen har nevnt at det også gjelder down there Anonymous poster hash: a8e8d...6b1 1
Gjest Twelve12 Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 (endret) Jeg har også fått en del mer hår på magen. Merker at jeg blir fortere brun i sola. Har alltid blitt fort brun, men ikke så kjapt (selvfølgelig ikke en negativ bivirkning 😜) Var heller ingen som fortalte meg at man kunne få svangerskapsmigrene. Gikk å venta på kvalmen jeg, men så ble jeg overfalt av synsforstyrrelser, lammelser i armen før en satans hodepine festelig... Edit: skriveleif Endret 3. juli 2013 av Twelve12
Gjest Fluttershy Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 ^ blødning gjelder nesen også! Jeg blør veldig ofte neseblod nå når jeg er gravid. Jeg hadde ikke hørt at gravide kan bli ekstra plaget med migrene og hodeverk.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 Jeg har mørke hår på magen og jeg er ikke gravid en gang - yay me! Min gravide venninne begynner å blø neseblod bare man ser på nesa hennes. Bokstavelig talt - om hun merker at jeg stirrer på den, blir hun så stressa at hun begynner å blø! Mohahaha Anonymous poster hash: a34f5...596
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #8 Skrevet 3. juli 2013 Jeg synes det meste blir fortalt på forskjellige steder. Økt sjanse for blødning i slimhinner er det god informasjon om, og siden nese og skjede også er slimhinner så... Trøtthet, hodepine, kvalme, økt behåring, pigmentflekker, kviser osv. er jo helt vanlig. Anonymous poster hash: 4e85f...ebe 3
pratesyk Skrevet 3. juli 2013 #9 Skrevet 3. juli 2013 Jeg fikk også mye hår på magen. Hadde svart veiviser, deilig! :/ den ble heldigvis borte noen måneder etter fødselen. var også tett i nesa konstant og blødde neseblod et par ganger.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #10 Skrevet 3. juli 2013 Jeg synes man blir fortalt det meste jeg ? Neseblod, mørke hår på magen....bla bla.. Anonymous poster hash: 7a1f3...b01 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #11 Skrevet 3. juli 2013 Jeg har slitt med å være veldig oppblåst.. Først i starten rundt uke 6-14 men nå har det sørenmeg startet igjen i uke 20.. Ikke godt å være oppblåst i magen å holde inne fis hele dagen til man kommer hjem.. INGEN som hadde nevnt dette for meg.. Ikke har jeg lest det heller.. Anonymous poster hash: c2ec5...44e
Tomaten Skrevet 3. juli 2013 #12 Skrevet 3. juli 2013 Jeg synes det meste blir fortalt på forskjellige steder. Økt sjanse for blødning i slimhinner er det god informasjon om, og siden nese og skjede også er slimhinner så... Trøtthet, hodepine, kvalme, økt behåring, pigmentflekker, kviser osv. er jo helt vanlig. Anonymous poster hash: 4e85f...ebe Jeg synes man blir fortalt det meste jeg ? Neseblod, mørke hår på magen....bla bla.. Anonymous poster hash: 7a1f3...b01 Da skjønner jeg ikke hvorfor dere kommenterer. Her er meningen at folk skal komme med eksempler på symptomer som de ble "tatt på senga med" som de ikke hadde regnet med.. Hvorvidt dere var klar over de når dere fikk dem er irrelevant. 6
Yesterday Skrevet 3. juli 2013 #13 Skrevet 3. juli 2013 Jeg trudde at symptomgivende (altså smerter) bekkenløsning kom på slutten av en graviditet pga barnets vekt. Men har nå lært at bekkenløsning får man tidlig og de som får smerter kan få det tidlig. Jeg fikk det i uke 9. Har også lært at man er usikker på hvorfor noen får smerter av det men at det mest sannsynlig har med hormoner å gjøre, og ingen vet hvorfor noen får smerter og andre ikke. Jeg trudde at utrente fikk det lettere men det er feil. Og jeg har lært at babyen sin vekt kan (ikke alltid) "kurere" bekkenløsning pga tyngden gjør bekkenet stabilt. Har sett i mange tråder her at folk vet like lite som meg om symptomgivende bekkenløsning. Neseblod viste jeg heller ikke om. Har ikke fossblød men var forkjølet tidligere som gravid og snørret var blodig.
Stinelin Skrevet 3. juli 2013 #14 Skrevet 3. juli 2013 Visste om det meste man kunne få, men hadde aldri trodd at jeg skulle få nesten samtlige symptomer. Det eneste jeg mangler er strekkmerker og alvorlige sykdommer som forgiftning og diabetes (takk og lov). Men forresten, det største "symptomet" var hvor hardt det var å bli mor! Ingen hadde fortalt meg hvor tøft det egentlig var. Pleier å si at det føltes som om vi løp i full fart inn i en murvegg, ble liggende en stund i sjokk, og brukte det første året på å karre oss på beina igjen. Var faktisk forbanna på venninner og familie lenge fordi ingen hadde vært ærlige om hvor tøft det kunne bli. 1
Tomaten Skrevet 3. juli 2013 #15 Skrevet 3. juli 2013 (endret) Visste om det meste man kunne få, men hadde aldri trodd at jeg skulle få nesten samtlige symptomer. Det eneste jeg mangler er strekkmerker og alvorlige sykdommer som forgiftning og diabetes (takk og lov). Men forresten, det største "symptomet" var hvor hardt det var å bli mor! Ingen hadde fortalt meg hvor tøft det egentlig var. Pleier å si at det føltes som om vi løp i full fart inn i en murvegg, ble liggende en stund i sjokk, og brukte det første året på å karre oss på beina igjen. Var faktisk forbanna på venninner og familie lenge fordi ingen hadde vært ærlige om hvor tøft det kunne bli. Eller stakkars samboeren til venninna mi, som ikke hadde blitt informert om etterbyrdingsfasen (morkaka). hehehe Edit: la til "morkaka" Endret 3. juli 2013 av Tomaten 1
Gjest BettyBoop Skrevet 3. juli 2013 #16 Skrevet 3. juli 2013 Graviditet er ingen sykdom i seg selv. Det blir derfor helt feil å bruke begrepet bivirkninger på dette. Anonymous poster hash: c77bb...9b6 hormonelle forandringer da 1
Stinelin Skrevet 3. juli 2013 #17 Skrevet 3. juli 2013 Eller stakkars samboeren til venninna mi, som ikke hadde blitt informert om etterbyrdingsfasen. hehehe Eh... Jeg skal snart føde og vet ikke hva det er... Eller mener du å få ut morkaka? Herregud, jeg er helt grønn når det kommer til fødsler, annet enn hos dyr. 1
Tomaten Skrevet 3. juli 2013 #18 Skrevet 3. juli 2013 Eh... Jeg skal snart føde og vet ikke hva det er... Eller mener du å få ut morkaka? Herregud, jeg er helt grønn når det kommer til fødsler, annet enn hos dyr. Ja det er det offisielle navnet på delen der morkaka skal ut. På legespråket.
Moderfavn Skrevet 3. juli 2013 #19 Skrevet 3. juli 2013 Joda... Supergøy å stå i kassa på apoteket med både canesten, lactulose og alcos anal i hendene. Jeg fikk alt på en gang av de tingene jeg ikke ante man kunne få. 6
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #20 Skrevet 3. juli 2013 Joda... Supergøy å stå i kassa på apoteket med både canesten, lactulose og alcos anal i hendene. Jeg fikk alt på en gang av de tingene jeg ikke ante man kunne få. Hehe, jeg har også måtte ty til alcos anal... Synes de kunne ha funnet opp et litt mer diskret navn på den kremen! Har teipet over der navnet står, forresten, i tilfelle den detter ut av veska mi på jobben, på bussen, foran mannen eller andre steder blant folk! Anonymous poster hash: 0e3e1...a83 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå