AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Jeg har den siste måneden kun spist knekkebrød, fordi jeg synes det smaker bedre enn brød. Men jeg lurer på om knekkebrød også er sunnere enn brød? Snakker da selvsagt om mørkt knekkebrød (f.eks husmann eller ryvita) PS: dette er ikke en lavkarbo-diskusjon, så hold dere unna lavkarbofolk Anonymous poster hash: 79dc9...498
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Det er mer kalorier i brød. Anonymous poster hash: 7d26b...3af
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Tenkte jeg skulle svare deg g gi deg noen gode råd og tips om knekkebrød, men siden jeg lever på lavkarbo om dagen så får jeg ikke lov... :s Dumt for deg, da..Anonymous poster hash: 15f64...729
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Det er mer kalorier i brød. Anonymous poster hash: 7d26b...3af Ah, okei. Kcal er kanskje ikke problemet mitt da, siden jeg allerede spiser alt for lite kcal om dagen uansett, noe jeg ikke gjør med meningen forsåvidt, for jeg spiser til jeg nærmest brekker meg Anonymous poster hash: 79dc9...498
Nannetine Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Knekkebrød inneholder som oftest mer fiber og mindre kalorier enn brød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå