Gå til innhold

Fest eller ikke ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leier en kjellerleilighet og ser at i kontrakten stå at jeg må gi beskjed ( 2 dager på forhånd) hvis jeg skal ha fest. Og motsatt. På fredag skal jeg ha bursdagsvors og det kommer 4 venninner... Vi skal ut på byen i 11 tiden sånn at jeg tror ikke det blir noe bråk. Regnes det som fest eller ikke ? Litt dumt hvis jeg må gi beskjed hver gang jeg får folk på besøk

Anonymous poster hash: 94490...fcb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er sikker på at det ikke blir noe nevneverdig bråk av det så er det ikke en fest. Det er det det kommer an på.

Anonymous poster hash: 83c72...423
AnonymBruker
Skrevet

Det koster deg sikkert 4kcal og 2 minutter å si fra, så jeg ville bare gjort det. Da tenker kanskje verten "huff, nå blir det bråk", også blir de positivt ovverasket over hvor stille dere er og du blir den perfekte leietagern :)

Anonymous poster hash: 6d3d9...943
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at vors med 4 jenter ikke kommer til å bli så mye bråk! Men skader jo ikke å si ifra om dere har tenkt å danse og rope litt!:)

Anonymous poster hash: 703e2...db0
Skrevet

Tror det de mener med fest er at det kommer masse folk for å drikke og herje og høre på dunk-dunk-musikk og bråke hele natta. Et lite vors kan jo være det samme som at du har invitert 4 venner på middag. Hvis dere ikke bråker da. Jeg pleier ikke å si fra til naboene hvis jeg har vors. Men for å være på den sikre siden kan du jo si at du skal ha et lite vors, men at dere skal prøve å ikke bråke.

Skrevet

Nå skal man kunne bråke litt i egen bolig frem til kl 2300.

Så tror ikke det er nødvendig å si ifra, når det er et lite vors.

Men som andre nevner over her, så skader det ikke, og tar ikke mye energi å si ifra for sikkerhetsskyld.

Gjest sweetsugar
Skrevet

Det er jo bare å si at det kan hende det blir litt bråkete, så tenkte bare å si ifra liksom. :)

AnonymBruker
Skrevet

Det blir ikke dansing eller roping, bare litt musikk , vin og god mat ....

Ts

Anonymous poster hash: 94490...fcb

AnonymBruker
Skrevet

Vors med 5 jenter, det bare må bli bråk....

Anonymous poster hash: 2404b...00f
  • Liker 1
Gjest lillagubban
Skrevet

Du kan jo sende en melding der du bare skriver det at du skal ha noen venninner på middagsbesøk.

AnonymBruker
Skrevet

Vors med 5 jenter, det bare må bli bråk....

Anonymous poster hash: 2404b...00f

Kakling, klukking og fnising på høyt nivå, krever nok varsling

Anonymous poster hash: cafdd...42c

Skrevet

Hvor mange det er har lite å si. Heg har vært på "fest" der vi var 6 stk, og lagde mer liv og røre, og hadde det 100 ganger mer gøy, enn en fest der vi var 30 stk. Kommer helt an på folka som er på festen. Du kjenner deg selv og dine venninner. Da vet du svaret selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...