AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 de basic grå for eks, hvor er de i oslo? h&m er nesten tomme Anonymous poster hash: 7173d...c5e
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 er det ikke flere som kan svare? de kjolene og skjørtene er jo overalt! Anonymous poster hash: 7173d...c5e
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Synes det begynner å bli tomt over alt .. Men har kjøpt mine på BikBok og HM. Vet at Vero Moda har hatt noen (som også var veldig billige, snakk om 80,- tror jeg). Lindex og Kappahl har også hatt en del, men der tror jeg de har mere striper osv. Så det er nok bare å sjekke ut de butikkene som selger en del billig basic. Hvis ikke ville jeg tatt en tur til Grunerløkka og sjekket ut bruktbutikkene Anonymous poster hash: 2d22d...b12 1
chouette Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Jeg har en slik grå kjole. Fra Gina Tricot. Kjøpte den for bare noen uker siden. 1
Kira-delta Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 De forsvinner fort! Men jeg fant mitt skjørt på lindex 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå